ALJ_GSi Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Lagde en ny post for å svare deg jeg, så slipper glenn å bli sur;) Forløbig har vi ikke noen planer om å bygge en demo bil med stroker pro personlig, men vi er ute etter folk som har lyst på dette beistet i bilen sin. dette kommer til å bli noe av det råeste du kan bruke i db drag, det er jeg nesten sikker på. Men det kan jo være at vi putter en inn i en bil for å teste. Men er det noen der ute som har lyst til å prøve den nye legendariske Cerwin Vega Stroker Pro så er det bare å kontakte meg. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by ALJ_GSi Lagde en ny post for å svare deg jeg, så slipper glenn å bli sur;) Forløbig har vi ikke noen planer om å bygge en demo bil med stroker pro personlig, men vi er ute etter folk som har lyst på dette beistet i bilen sin. dette kommer til å bli noe av det råeste du kan bruke i db drag, det er jeg nesten sikker på. Men det kan jo være at vi putter en inn i en bil for å teste. Men er det noen der ute som har lyst til å prøve den nye legendariske Cerwin Vega Stroker Pro så er det bare å kontakte meg. Var bare interessert i å se, eller høre, om de levde opp til ryktet. De sier jo også at dette er noe av det sykeste som finnes. Likevel har jeg faktisk tro på at de ville bli slått av RE MT :D Tror jeg ville brukt dem dersom jeg skulle satse på ren SPL. Synd disse ikke finnes i Norge (så vidt jeg vet)! Men så er det ikke SPL som er min greie... Det blir mest for moro ;) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg