CorrieBoy Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Skulle ut å vaske bilen og kose meg litt. Setter meg inn i bilen og vrir om nøkkelen... Ingen respons. Ikke litt hakking eller noe lyd fra motoren. Sjekka strømmen, bra med strøm, alt elektriske funka.. hmmm Prøver igjen, samme tullet! HVA SKJER? NOEN SOM VET? Fikk sjokk at noe var feil, lissom 1 år siden sist.. ;(;( Kan det være sikring nr 22 "Electric Fuel Pump" ?? Eller er det kanskje startmotoren?? (hva koster de?) Tidliger på dagen: Lukta litt svidd inni kupeen, lukta gikk fort bort, så tenkte ikke over det.. Parkerte bilen litt senere, og starta først opp nå kl 23:30.. Help me boys! Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Vri om tenningen så hører du om bensinpumpa starter. Hvis ikke kan du sjekke min tråd om timgangsproblemer. Fikk akkurat fiksa min nå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by CorrieBoy Skulle ut å vaske bilen og kose meg litt. Setter meg inn i bilen og vrir om nøkkelen... Ingen respons. Ikke litt hakking eller noe lyd fra motoren. Sjekka strømmen, bra med strøm, alt elektriske funka.. hmmm Prøver igjen, samme tullet! HVA SKJER? NOEN SOM VET? Fikk sjokk at noe var feil, lissom 1 år siden sist.. ;(;( Kan det være sikring nr 22 "Electric Fuel Pump" ?? Eller er det kanskje startmotoren?? (hva koster de?) Tidliger på dagen: Lukta litt svidd inni kupeen, lukta gikk fort bort, så tenkte ikke over det.. Parkerte bilen litt senere, og starta først opp nå kl 23:30.. Help me boys! Vaska oppi motorrommet og? Kan strømmen på innslagsreleet ha hoppa av? Sikringa til fuel pumpa kan det og være, men du hører om den går. Du får lys i dash og kupe? Alt virker som det skal utenom start? Kan jo være tenningslåsen og... Skudd i mørket, men prøver iaffall... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 ikkje det bare og ta skrujern trikset på starteren då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 ;) Naboen (mekaniker) så på det i dag, var vistnok batteriet.. Litt snodig i og med at lysene osv funka, men han målte styrken i batteriet til svært lav. Tester å skubbe igang bilen i morra, eller startkabler.. Takk for svar da, så får vi se åssn det går. God lørdag til alle Corrado boysa Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg