Dak Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Tenkte jeg skulle fikse litt på bilen jeg netopp har kjøpt :) Noen som har lyst til å komme med forslag til hva jeg bør gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Slippe den litt ned.. alias.. senke den.. ;) Er et sted og starte... Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Heisann og velkommen til oss:) Gratulerer med pen bilthumpsup Det første jeg ville gjort er å sjekke etter småfeil/mangler/slitasje osv og fikset det først, bytte olje osv. Kjedelig ja, men faktisk det smarteste;) Etterpå ville jeg byttet lykter foran og bak og kanskje lakkert dørhåndtakene.. Ville også byttet frontleppe, montert effektanlegg og sideskjørt.. Men det er en smakssak:) Senking kommer an på bruken, men til vanlig kjøring vil 40/30 e.l. bli bra:) Sjekk ut følgende linker: http://www.Autospar.no - Rabatt hvis medlem i VACN http://www.Vwcarconsult.no - Rabatt hvis medlem i VACN http://www.tuningstore.no - - Rabatt hvis medlem i VACN Og hvis du er over middels interesert i bilen din, bør du melde deg inn her: http://www.Vwaudi-club.no Inspirasjon finner du her: http://www.demonvw.co.uk http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1681677 Edit: Så nå at du har Vr6 front leppe, så den ville jeg beholdt:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dak Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Takk for hjelpen B.T.I Lurer på om jeg skal kjøpe Ringline Lykter foran.. Hvet du hvor disse er billig eller?? Og hvet du hvor jeg får tak i helt Hvite Baklykter til stv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Dak Takk for hjelpen B.T.I Lurer på om jeg skal kjøpe Ringline Lykter foran..Vet du hvor disse er billig eller?? Og vet du hvor jeg får tak i helt Hvite Baklykter til stv. Med Ringline så mener du sikkert Angel eyes ja? Mobilsentrum har mye billig.. Jeg tror ikke det finns hvite baklykter til Variant/Stv. er vel bare sota og røde som er muligheten, såfremst du ikke får blandet deg lyktelakk i den fargen du vil ha.. En som heter Olav Vangsnes her på forumet har lakkert sine baklykter med slik lakk, se her. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 hei! gratulere med ny bil. syns bilen var kjempe fin jeg! gjør seg når alt av lister og fangere er lakkert altså, smoooth. Hvis det var min bil ville jeg bytta blinklys på framskjermene til noen klare, bytte de i fram fangern til noen klare, kjøpt justerbart senkesett(hvis du har råd) eventuelt rimelige fjører( og stive dempere) å bytta grill å lykter da :) å selvsagt lagt på no sotings film på framruta siden du har på side rutene bak(var mørk film bak, er det orginalt ell åssen er det) Hva slags modell er denne bilen og hva måtte du gi for denne? har egentlig vært i mot golf3 stv da jeg har syns det har vært en fattigsmans passat men denne var jo skikkelig skikkelig fin. Dritt tøft! vemund EDIT: lakk den nederste delen av bak fanger. syns det er ser litt kjipt ut å ha det svart nederst, når jeg lakka mine fangere lakka jeg helt ned bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 pen bil :) jeg ville ha gjort: 60/80 senk 16" felger, kanskje noe med kant? :rolleyes: hvite blinklys osv emblemfri grill Blanke rails (sexy!) Lakkere håndtak og bakfanger helt ned! effekt anlegg med en snerten stuss (person smak, men jeg tror kanskje jeg ville hatt 2 rør som går rett ut) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dak Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by passat kara hei! gratulere med ny bil. syns bilen var kjempe fin jeg! gjør seg når alt av lister og fangere er lakkert altså, smoooth. Hvis det var min bil ville jeg bytta blinklys på framskjermene til noen klare, bytte de i fram fangern til noen klare, kjøpt justerbart senkesett(hvis du har råd) eventuelt rimelige fjører( og stive dempere) å bytta grill å lykter da :) å selvsagt lagt på no sotings film på framruta siden du har på side rutene bak(var mørk film bak, er det orginalt ell åssen er det) Hva slags modell er denne bilen og hva måtte du gi for denne? har egentlig vært i mot golf3 stv da jeg har syns det har vært en fattigsmans passat men denne var jo skikkelig skikkelig fin. Dritt tøft! vemund EDIT: lakk den nederste delen av bak fanger. syns det er ser litt kjipt ut å ha det svart nederst, når jeg lakka mine fangere lakka jeg helt ned bak. Takk for det :) Det er en 97 mod 1,6 joker og den har rulla 85000 km. Jeg ga 85000 for den.. Filmen på rutene bak er ikke org.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Gratulerer med ny bil :) Dette er sikkert smakssak dette også, men hvis først rutene bak er sotet så synes jeg at det ser bedre ut om rutene fremme er sotet også dvs passasjer/sjåfør side :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg