Gå til innhold

stilige slangeklemmer?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man får tak i litt pene slangeklemmer.. ??Rustfrie.. Litt kjedelig med sånne vanlige galv. klemmer du får på bensinstasjonen.. skal brukes sammen med silikonslanger..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G_Yog

Noen som vet hvor man får tak i litt pene slangeklemmer.. ??Rustfrie.. Litt kjedelig med sånne vanlige galv. klemmer du får på bensinstasjonen.. skal brukes sammen med silikonslanger..

tror vi har rustfrie klemmer på jobben, skal sjekke ut i morgen....

da er d jo bare og polere :D

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vangbo.no

ligger på kløfte rett nord for oslo.

murray slangeklemmer tror jeg de heter, brukte de på alle silikonslangene mine så langt. koster fra 18-30kr pr stk mener jeg det var

IMG_0022.jpg

sånn ser motorrommet mitt ut så langt. slangeklemmene har en kant som er bøyd opp litt på hver side, så de ikke graver ned i slangene. skikkelig smooth.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G_Yog

TESS har fine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr Deej

slangklamma.gif

Men så koster de jo 90kr pr stk da..

Derav har jeg gjort det til prinsipp å ikke kjøpe noe av TESS før alle andre muligheter er prøvd

synes ikke de vvar noe fine jeg, så så klompete ut....

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for alldel ikkje kjøp biltema sine rustfrie slange klemmer.

har prøvd dei fleste dim. fra dei og når du skrur til så ødleger du gjengana på båndet og dei gneg seg ned i gummien. har ca 20 stk øydlagte fra biltema som no ligg i søppeldunken.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider