G_Yog Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Noen som vet hvor man får tak i litt pene slangeklemmer.. ??Rustfrie.. Litt kjedelig med sånne vanlige galv. klemmer du får på bensinstasjonen.. skal brukes sammen med silikonslanger.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by G_Yog Noen som vet hvor man får tak i litt pene slangeklemmer.. ??Rustfrie.. Litt kjedelig med sånne vanlige galv. klemmer du får på bensinstasjonen.. skal brukes sammen med silikonslanger.. tror vi har rustfrie klemmer på jobben, skal sjekke ut i morgen.... da er d jo bare og polere :D Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by R|ppeR tror vi har rustfrie klemmer på jobben, skal sjekke ut i morgen.... da er d jo bare og polere :D jepp, aba sweden har rustfrie slangeklemmer.... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 http://www.vangbo.no ligger på kløfte rett nord for oslo. murray slangeklemmer tror jeg de heter, brukte de på alle silikonslangene mine så langt. koster fra 18-30kr pr stk mener jeg det var sånn ser motorrommet mitt ut så langt. slangeklemmene har en kant som er bøyd opp litt på hver side, så de ikke graver ned i slangene. skikkelig smooth. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by G_Yog Noen som vet hvor man får tak i litt pene slangeklemmer.. ??Rustfrie.. Litt kjedelig med sånne vanlige galv. klemmer du får på bensinstasjonen.. skal brukes sammen med silikonslanger.. TESS har fine Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Turboperformance TESS har fine Men så koster de jo 90kr pr stk da.. Derav har jeg gjort det til prinsipp å ikke kjøpe noe av TESS før alle andre muligheter er prøvd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Mr Deej Men så koster de jo 90kr pr stk da.. Derav har jeg gjort det til prinsipp å ikke kjøpe noe av TESS før alle andre muligheter er prøvd synes ikke de vvar noe fine jeg, så så klompete ut.... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilaboy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 disse slangeklemmene så jo fine ut, men kompisen min sa at de selger noen på biltema , som er mye finere.er dette en motor fra en fiat uno, kompisen min har en fiat uno, å jeg trur det er samme motor. Siter la dæ få d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 for alldel ikkje kjøp biltema sine rustfrie slange klemmer. har prøvd dei fleste dim. fra dei og når du skrur til så ødleger du gjengana på båndet og dei gneg seg ned i gummien. har ca 20 stk øydlagte fra biltema som no ligg i søppeldunken. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg