Mambo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 takk for at jeg og vi klarte å få deg på riktige tanker.. ikke for å være ufin.. men jeg jobber som mekaniker og alle som har tatt med seg deler fra biltema er nye landsmenn som tydeligvis ikke veit bedre Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 tja, dem har da noe bra på biltema også, men det er en del junk der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 ja, sveiseaparatene dems, og ting som har 10års garanti er jo helt klart noe å satse på, det største verktøyskrinet dems er jo drit bra syntes jeg Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Mambo takk for at jeg og vi klarte å få deg på riktige tanker.. ikke for å være ufin.. men jeg jobber som mekaniker og alle som har tatt med seg deler fra biltema er nye landsmenn som tydeligvis ikke veit bedre hver gang jeg er på biltema er det bare hvite folk, altså gamle landsmenn som står i lange køer... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 ja og jeg er en av dem ;) men ser aldri noen som kjøper bildeler, var på ingen måte noe stygt ment. bare mente at de ikke hadde fått med seg at biltema ikke var kvalitet Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg