Gå til innhold

Selges: jbl forsterker

Ranger emnet


Flasher

Anbefalte innlegg

Siden alt det andre i den andre tråden er solgt, så slenger jeg ut en ny

 

JBL forsterker

 

jbl.jpg

 

Uteffekt: 2x97W RMS 4ohm. 2x145W RMS 2ohm. 1x290W RMS 4ohm bryggkopplat. Stabil i 2ohm. Övrigt: Frekvensomfång 10Hz-20kHz. Insignal 230mV-5,5v. S/N 82dBA. Mått: 295x60x313

 

Den som jeg har tror jeg må være modellen før denne.. (specsene) fant den ikke på BRL sine sider, men sist jeg var der, så hadde de den jeg har.. denne ble kjøpt av en kompis for ca ett år siden, og han ga 2500, da var det innkjøpspris.. det skal være tilnærmet samme specs som den over.. Han i butikken sa att det var power series.. jeg har ikke peil på jbl egentlig, men er relativt små og kraftige saker

 

Selges 700kr

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi sier at det er 20A.

 

2x20 = 40A (regner med at de Ikke er i serie, hehe)

 

40A x 14V = 560W , MOSFET har ca 50% i varmetap som da blir 280 W tilsammen ut på begge kanalene brokoplet.

 

Virker som det kan stemme med specs'ene det. Om jeg ikke er helt på tur.

 

Jeg kan i allefall gi deg 500,- + frakt for den, da har du et bud i allefall.

 

-Bjørn

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMWE30POWER

å det var meg som kjøpte forsterkeren, trenger det kollinummeret jeg å, du svarer ikke på meldingene mine så

 

har da sendt kolli nr til deg nå, for ei stund siden, send på 95223483 om du ikke har fått det, og vennligst informer deg om HVEM du er, så jeg vet det.. har enormt mange kolli nr her, så er ikke lett å få sendt med en gang til de som spør etter det

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår