240classic Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Har noen el-speil til 240 komplett til salgs? ny typen vell å merke.. ;) Siter -Volvo 850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 De har vel på bcb.no Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Jeg har ett sett men de har to mangler .Alt er med men bryterne som følger med er den man skal skru de fast med ødelagt men de virker så vist du finner en sterk lim kan de sikkert limes fast. Mangler litt ledning fra speilet venstre side og ned i ledningsnettet til speilene .men har ledninger du kan få med . Har kun ett speilglass men vist du har en 86 mod eller nyere kan du jo bare bruke de du har. kunne tenkt meg ca 400 for de men er åpen for bud send mld på 92217791 vist du er interisert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240classic Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hei.. Jeg sender ei mld åt deg i helga en gang... virker interssant dette.. tror jeg har brytere selv:D så takk skal du ha Siter -Volvo 850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg