olehenri Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by tplassen neineinei..kan ikke svikte golfen allerede. dersom du skal ha noe som går og som holder bra, så kan du vel like gjerne kjøpe deg en VR6 motor å stappe neddi, det er da flust med folk på lillehammer som kan hjelpe deg med å få fikset det vettu:) Da blir golfen din syyyk mann:D det var mitt forslag da:) for å si det sånn, det er et FÅ tall her i byen som vil hjelpe meg med å bygge bil.. hehe så da er det best å finna no org fett Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by olehenri for å si det sånn, det er et FÅ tall her i byen som vil hjelpe meg med å bygge bil.. hehe så da er det best å finna no org fett vil hjelpe til jeg, men er ingen expert :) morro å skru bil Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Er bare å kjøpe Haynes boka til Golf 2 og hoppe i det. Golf er ikke avanserte biler og er meget lette å skru på. Ingen blir født som bilmekanikere, alt må læres. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by olehenri for å si det sånn, det er et FÅ tall her i byen som vil hjelpe meg med å bygge bil.. hehe så da er det best å finna no org fett skal hjelpe deg jeg...ittno problem!:rolleyes: hehe... men serriøst...jeg VIL ha interiøret ditt hvis du selger! hihi:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 enig med speedw ell der jeg. Alt må læres.:) men om du skal importere, så ikke kjøp deg 200sx s13, mye drit med motorene i dem, så da må du i allefall lære deg litt mekking mann:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by SpeedWell Er bare å kjøpe Haynes boka til Golf 2 og hoppe i det. Golf er ikke avanserte biler og er meget lette å skru på. Ingen blir født som bilmekanikere, alt må læres. :) BIBELEN :D hehe, finnes boka på norsk også, har sett den i svensk... finnes den bare til golf 2 som en model, eller til gti, g60, gl osv....? åssen model er boka til? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by GTI_Biatch skal hjelpe deg jeg...ittno problem!:rolleyes: hehe... men serriøst...jeg VIL ha interiøret ditt hvis du selger! hihi:D hvem er du? hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Jeg er hu som har den grønne golfen som var med på lokaltreff med linda den søndagen for ei stund sia...hehe... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by GTI_Biatch Jeg er hu som har den grønne golfen som var med på lokaltreff med linda den søndagen for ei stund sia...hehe... husker ikke helt hvem du er, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by tplassen enig med speedw ell der jeg. Alt må læres.:) men om du skal importere, så ikke kjøp deg 200sx s13, mye drit med motorene i dem, så da må du i allefall lære deg litt mekking mann:) har snakka med import folk om den, det er mest turboen som er klikk.. den hadde blitt bytta uansett.. vurderer også mazda 323 gtr fra japan.. :P hehe.. ser på masse om dagen.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by olehenri har snakka med import folk om den, det er mest turboen som er klikk.. den hadde blitt bytta uansett.. vurderer også mazda 323 gtr fra japan.. :P hehe.. ser på masse om dagen.. :P Motoren, det elektriske, det meste... :) Må ikke tro at det BARE er turboen som er klikk på de :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by bjirn Motoren, det elektriske, det meste... :) Må ikke tro at det BARE er turboen som er klikk på de :) stort sett alle gamle biler er ikke 100% lenger Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by bjirn Motoren, det elektriske, det meste... :) Må ikke tro at det BARE er turboen som er klikk på de :) turboen ryker mest.. men alt spørs også på åssen bilen er kjørt.. skal ikke ha en som er griseræva kjørt av norsk ungdom :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 husk bare det at japsene sitter på høyresida å kjører da, akkurat som engelskmenna Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Dan Stamnes husk bare det at japsene sitter på høyresida å kjører da, akkurat som engelskmenna det må jo bare vare drit jævlig, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg