Gå til innhold

Treningssamling 29. Januar PÅ Golsfjell!

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Oppdatering 10.01

 

Hei folkens. Her er litt mer kjøtt på beinet:

 

Oppmøte på banen blir kl. 10.00. ca. 10.30 blir det en brunch slik at vi ikke kjører på tom mage. Under lunsjen vil også undertegnede gå gjennom det man må vite før man kjører. Kl. 11.00 åpner banen, og vi vil kunne kjøre til 16 - 16.30 før det blir for mørkt.

 

Ispigg er ikke tillatt.

 

Det blir én bane for vanlig kjøring (drifting ) og én bane der man kan øve på forskjellige teknikker i ro og mak.

 

Prøveskilter er i utgangspunktet ikke tillatt, men det forbudet er myntet på vrakbiler, og ikke på Skyliner. Ergo er det nok sannsynlig at en Skyline med prøveskilter blir sluppet utpå. Han skulle tenke litt på det, så jeg kommer tilbake med konkret svar litt senere i uken. Regner med at det går greit. Imidlertid skal jeg ikke ha noe av at én med avskiltet bil som holder på å dette fra hverandre argumenterer med at "Skylinen får jo kjøre". Alle med litt omløp i topplokket skjønner at dette faller på sin egen urimelighet. Kommer det 20 Skyliner med prøveskilt er det heller ingen selvfølge at man får kjøre. Avgjørelsen taes i hvert enkelt tilfelle.

 

Det er ikke bestemt om det skal kjøres noen form for konkurranse, men dersom det er et felles ønske om det så kan vi sikkert få til noe. Men i utgangspunktet er vi der for å trene

 

Når det gjelder overnatting så er det fullt på fjellstua, men jeg vil anbefale å høre med Storefjell Høyfjellshotell som ligger 10 min. fra banen. Telefonnummer til Storefjell er: 3207 8000.

 

Forøvrig ber jo om at flest mulig av de som vil være med sender mail eller noe. Det begynner å bli ganske mange allerede, og jeg skriver ikke opp de som poster i denne tråden.

 

Det var alt for nå. Kommer tilbake med enda mer info i slutten av uken.

 

---------------------------------------------------

 

Lørdag 29. januar arrangerer DCN årets første treningssamling. Dagen vil bestå av en liten teoridel med frokost, samt kjøring på isbane hele dagen.

Treningssamlingen vil foregå på Golsfjell. Oppmøte og teori/mat blir på Golsfjell Fjellstue. På vannet som ligger 100m fra fjellstua vil vi kunne kjøre hele dagen. Det vil være minst én bane til oss, men normalt er det brøytet flere baner.

 

Priser

 

Ikke medlem - Kr. 650,-

Medlem 2004/2005 - Kr. 450,-

Medlem 2004 + 2005 - Kr. 350,-

 

Prisene inkluderer baneleie og servering.

 

Regler

 

Bilene må være EU-godkjente og ha skilter med gyldige oblater. Rustholker eller biler som lekker mye olje eller annnen væske vil ikke slippe ut på banen. Arrangøren forbeholder seg retten til å bortvise deltakere, dersom bilen ikke tilfredsstiller disse kravene.

 

Føreren av bilen må ha gyldig førerkort. Det anbefales å bruke hjelm.

 

Påmelding

 

Det er ikke bindende påmelding, men for at vi skal få en oversikt over hvor mange som kommer ber vi at de som ønsker å delta tar kontakt med oss slik at vi har en idé. Dersom det skulle bli fullt vil de som har meldt sin interesse først være de som er sikret plass.

 

Påmelding gjøres ved å kontakte Fredrik Sørlie på en av følgene måter:

 

Epost: styret@dcn.no

Mobil/SMS: +47 9208 9524

Post: DCN v/Fredrik Sørlie, Selvbyggerveien 161, 0591 Oslo

 

Vi sees på isen!

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir gøy, påmeldings sms er sendt.

 

kommer med gråbimmer, hvis ikke biltilsynet er så snille og godkjenner gulbimmern min før det. Man vet jo aldri.

 

spread the word folkens, send sms til alle dere kjenner som dere mistenker at kunne tenke seg å bli med.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentrabatt? Synes dette er grisebillig jeg. Er forberedt på å gå i minus for å si det slik ;)

 

Hvorvidt det er tillatt med isdekk må jeg sjekke opp. Tipper det går bra, men det er jo litt meningsløst når man skal trene på å sladde da... Bedre med vanlige piggdekk :)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Studentrabatt? Synes dette er grisebillig jeg. Er forberedt på å gå i minus for å si det slik ;)

 

Hvorvidt det er tillatt med isdekk må jeg sjekke opp. Tipper det går bra, men det er jo litt meningsløst når man skal trene på å sladde da... Bedre med vanlige piggdekk :)

 

Du har kjørt mye på isen skjønner jeg!

 

Det er jo mye kulere å sladde med ishjul!!

 

Hvis det er lov med ishjul så kommmer jeg med vinterbilen(Bmw 316 e30):D

M3 E30 Turbo

792HK

943NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt tiltak!

 

Er det 650.- per pers? eller 650 for bilen?

 

Jeg og en kamerat deler en Sierra med sperre, og det blir jo litt dumt om vi må betale dobbelt opp for samme bil ? :)

 

Men sånn ca hvor langt er det opp dit? :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

Genialt tiltak!

 

Er det 650.- per pers? eller 650 for bilen?

 

Jeg og en kamerat deler en Sierra med sperre, og det blir jo litt dumt om vi må betale dobbelt opp for samme bil ? :)

 

Men sånn ca hvor langt er det opp dit? :)

 

Tja, pr bil er ok :)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår