bmwknutn Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Min siste mod, ble ganske fornøyd, men fronten ble litt dårlig. Håper dere liker den!:) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Veldig bra dette her. Den beste jeg har sett på lenge her inne!! Eneste negative, er vel at jeg ville latt spoileren bak gått litt mer ned på siden lengst vekk. Men det kan jo være synet mitt som kødder med meg også :D Veldig bra mod... Vi vil ha flere slike bra modder :D Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Enig med -[T]-.. Var veldig bra. Sinnsykt råe felger du har valgt! :) Synd at bakfelgen er litt blury Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Takk skal dere ha:) Gjorde bakfelgen litt klarere nå supraguy. Den vingen får jeg studere litt å se om jeg kan gjøre noe anneledes. Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Det her var en av de bedre jeg har sett :) Den var utrolig tøff :cool: Håper å se mer av slike modder:D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by bmwknutn Takk skal dere ha:) Gjorde bakfelgen litt klarere nå supraguy. Den vingen får jeg studere litt å se om jeg kan gjøre noe anneledes. Ble enda bedre nå ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 kjempe nice den :D likte den utrolig godt :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Strøken og fin mod =) likte felgene =) samme som jeg lurer på å kjøpe =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 nice mod. eneste som jeg syntes var litt dumt var at dekket bak så veldig smalt ut Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 en forhjulstrekt bil trenger jo ikke breie bakdekk .. såå hvorfor modde det på? :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Fordi den har blitt bygget om til bakhjulstrekk i samme mod...;) Er det ikke samme dekk som på originalen? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Det stemmer, har ikke lagt på noe ekstra gummi bake. Kun større felger. og alle 4 felgene er like brede. Selfølgelig er den moddet til bakhjulstrekk, men er ikke så lett å se:op Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 det er noe som ikkje stemmer med emblemet i grillen....? ser litt vridd ut Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 meget fin mod... !:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by nrd det er noe som ikkje stemmer med emblemet i grillen....? ser litt vridd ut Husk at det er en Acura Slik ser den ut.. kunne kanskje sett ut som en vridd honda-logo? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg