Gå til innhold

Noen forhandlere som kunne tenke seg å bli markedsført?

Ranger emnet

Knusern

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg og 24 andre gutter har en flott russebuss.

Vi har tenkt å feire russetiden på en artig og minneverdig måte, i henhold til norsk lov vel å merke.

Vi har store planer for bussen deriblant et bra inneanlegg og vi setter mye fokus på designet på bussen. Dette kan etterhvert koste endel penger, og selv om vi har tatt mange jobber, trenger vi også sponsor(er).

Baksiden og siden av bussen disponeres til reklame/bannere/firmalogo. Produksjonskostnader dekkes av oss.

Kan også nevnes at dere får en logo på hjemmeside og vi lager bussgensere med deres logo på.

Jeg er selv interessert i bilstereo, og tror at en bilstereoforhandler kan vinne mye på å markedsføre seg på bussen vår. Vi skal reise mye og skal innom mange landstreff hvor det finnes mange andre stereointeresserte ungdommer.

Vi lurer derfor på om det er noen forhandlere som kunne tenke seg å bli markedsført og eksponert der kundene Deres ferdes - nemlig på veiene.

Vil nevne at vi er 100% seriøse, og tror dette kan være av interesse for dere forhandlere.

Håper på positiv respons :)

Det er bare å sende meg en PM, så sender jeg nummer og diverse brosjyrer.

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert fått 14 henvendelser ang. sponsing (gi vekk dyrt utstyr) til russebiler.

For min egen del så er dette fullstendig uaktuellt og jeg tror ikke noen andre enn Soundpressure på Lillestrøm som er intressert i dette. Og da er det utleie av meget heftige lydsystemer!

Ta kontakt med de og betal heller litt penger for lydanlegget fremfor å spørre om å få "låne" et system i russetida.

Bilstereo vil heller ikke være tilstrekkelig i bussen deres. Da blir det et dyrt system!

Dette var mine tanker...

Lykke til!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her misforstår man litt. Vi har leid utstyr allerede, men vi kan tilby reklameplass på baksiden av bussen.

Priseksempelet er feks 10.000 kr for øvre halvdel bak.

Og folk som ser reklamen er vanlige folk som gjerne vil ha bilstereo.

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken del av : har anlegg.. trenger bare sponsor penger! skjønte ikke du?? hehe

neida.. bare kødder..lov å bomme!!

vel, hadde jeg selv hatt noen penger, så skulle jeg glatt ha gitt dere noen for å sette opp litt reklame for mitt firma.. men, er litt kort på penger nå.. siden firmaet er nystartet..hehe :)

lykke til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider