ha|||on Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Jeg har kjøpt to nye lambdasonder til min 3.0 M3. Disse er ikke originale, og jeg trenger derfor å vite hvilke kabelfarger som er hva. Jeg vet at to av kablene er til varmelementet, en er til jord og den siste er selve signalet. De fire kablene på sonden har disse fargene og funksjonene: - Svart - varmeelement - Svart - varmeelement - Hvit - jord - Blå - signal De fire kablene på bilen har disse fargene: - Gul -? - Svart - ? - Brun - ? - Grønn/blå - ? Hvilke kabler (fra motoren) er hva? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Skal bytte dette på min 3.0L M3 oxo.Hvor kjøpte du lamda og hva kosta de? Mvh M3Turbo Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Hehe... Biltema! ;) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hva kan bivirkningene være dersom lambdasonden er ødelagt?? Er det noen måte en kan merke noen forskjell på ny/gammel??? I følge biltema katalogen skal bilen gå bedre med ny lambdasonde... ( Setter litt spørsmåltegn ved dette....??????????????????? ) :rolleyes: Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Bivirkningene er at biler måler feil bensin/luft blanding og kan bruke mer bensin samt oxo i enkelte tilfeller gå dårligere! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RD 350 Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 En annen bivirkning kan være at motoren vil lugge litt.. Siter Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg