Gå til innhold

Hvis du skal ha senkesett!!

Kuli

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Antyoui

Vart iintressert eg også,,,men ser ut som dei koster 1600 og ikkje 1000?,, er det noe å satse på?

86181 1600,- Primera 2,0 P10 90-96 40 mm TÜV

okai,,såg dette no:

Supertilbud!

I hele Januar selger vi alle senkesett til kr 998,- uansett førpris!

Bestill Nå!!

Eiker Motorshop leverer senkesett fra B&G. Settene er EU produserte og lagd i høyeste kvalitet. Norges største utvalg i Senkesett?! Vi har over 400 forskjellige sett på lager og har kort leveringstid. Vi har mer enn 20 års erfaring med senkesett og kan gi deg den rette veiledning ved valg av sett og montering.

De koster 998,-....Men du må bestille over telefon.

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler ikke de settene. Mye forskjellige høyder på de. Flere som jeg kjenner som har hatt det. Men koster jo ikke all verden og prøve.Får dette hos autospar.no da. 2,0+2,0-GT (85/110KW) 50/40MM 1990-96 NOK 1 599,00 kr.

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Grimmi

Jeg anbefaler ikke de settene. Mye forskjellige høyder på de. Flere som jeg kjenner som har hatt det. Men koster jo ikke all verden og prøve.Får dette hos autospar.no da. 2,0+2,0-GT (85/110KW) 50/40MM 1990-96 NOK 1 599,00 kr.

meiner du at fks det er forskjellig høgde på bakfjøyrene i et sett,,eller at høgda kan variere fra sett til sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by awt

Har de til hatchbackutgaven? (Både de i topic og de hos autospar.)

Han eg snakka med sa den passa til sri 2.0 p10 og han meinte den passa både til sedan og coupe,,,men han hadde et sett som passa te sri 2.0 p10 travel,,,men d viste han ikkje ka va,,,trukje eg var helt heldi med han kundeservice mannen eg snakka med...noen her som veit ka d e??

Lenke til kommentar
Del på andre sider