Gå til innhold

Cosworth vinge til sedan


oddev

Anbefalte innlegg

Originally posted by Bjorn_h

Det er min bil ja =) Tror sapphire er en jubeleums modell eller noe, er ikke sikker

 

Felgene er ikke til salgs :)

 

Okey.. Fått lappen nå da? Ser du har L i ruta på bildet der :P Det er ikke cossie du har? Bare orginal 4x4?

- 05 Toyota Land Cruiser GX

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL 
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjorn_h

 

Har nok ikke fått lappen enda, "bare" sju månder til det.... :op

 

Er nok en vanlig 4x4 med dohc motor dette...

 

Åååkei... Klarer jeg oppkjøringa så har jeg lappen 7feb! WoOHOO :D Da blir`e cruuuising med sirævvan :D:D:D

4x4 er nice da.. men er det sånn at den drar konstant på alle 4, eller kan du koble ut framakselen eller slikt?

 

Forresten Bjorh_h, du som er 87 mod kjenner kanskje en Bjørn-ettellerannet fra notodden.. Tror de kaller han "børni" jeg..

- 05 Toyota Land Cruiser GX

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL 
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Curb

Knall : > [/quote

 

 

Du ser meg vel snart... satser på lappen 7.feb :D Så jeg kommer vel til å fyke rundt i grenland.. :D Du får tute om ser meg : >

- 05 Toyota Land Cruiser GX

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL 
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddev

 

Åååkei... Klarer jeg oppkjøringa så har jeg lappen 7feb! WoOHOO :D Da blir`e cruuuising med sirævvan :D:D:D

4x4 er nice da.. men er det sånn at den drar konstant på alle 4, eller kan du koble ut framakselen eller slikt?

 

Forresten Bjorh_h, du som er 87 mod kjenner kanskje en Bjørn-ettellerannet fra notodden.. Tror de kaller han "børni" jeg..

 

 

Heldig som får lappen så tidlig :) Må vente til juli jeg..... :op

 

Den drar på 4 konstant ja, og det er sperre bak, så det er jævli morro på vintern :) Får noen ganske fine sladder ;)

 

Er mange som begynner på bjørn herifra, så jeg vet ikke helt hvem du mener, har han bil/moped?

92`Sierra sedan Sapphire 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjorn_h

Det er min bil ja =) Tror sapphire er en jubeleums modell eller noe, er ikke sikker

 

Felgene er ikke til salgs :)

 

 

 

Øydu, hvor mye ga du for bilen egentlig? Har du mekka noe sjæl? Eller var den sånn som på bildet hele tida?

- 05 Toyota Land Cruiser GX

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL 
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår