DynaCore Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Skal nå begynne å montere stereo i Caddyen. Det er en 88 Mod. Noen som har noen tips og komme med? Som de fleste vet så er det jo ikke så god plass i disse, så man kan ikke putte inni hva som helst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Hei! Alt er mulig, spørs bare hvor mye arbeid du skal legg i det..... Det går fint med 2x8" bak hvert sete eller 1x10" bak hvert sete. Forst. kan mont. over basskassene. Dørene kan bygges om til å romme 1,2,3,4...... høyt. Dashb. kan byttes mot et 2 dashb. og da har du høyt. på toppen også. Så hva slags utstyr har du planer om å ha i Caddyen din ???? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Tenkte å ha 1 10" bak hvert sete. Og et ganske så bra komponentsett framme bestående av 6,5" og 2" diskant. Merke vet jeg ikke enda. Men spm er om jeg får inn stor nok kasse til en 10" bak setene? Kan jo seff bygge selv, men tenkte å kjøpe ferdiglaget lukket kasse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hei! Ferdig laget kasser får du ikke plass til, du må nok bygge selv. Høres ut som en grei løsning det. Kjøp en 3 eller 5kanals forst. så har du noe ekstra effekt til bassene. Kan anbefale Focal frontsett og Focal 11", trenger ikke store kasser ca.15liter og oppover. Audison LRx forst., små og kraftige. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Her er da noe du kan tenke på: Om det blir caddy handel på meg i år så skal jeg gjør noe slikt for så å bygge stereo :) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Du bygger kassen bak setene. Da bygger du bare kassen i bilen slik den blir tett mot karosseriet. Det var gjort i en caddy så en kompis av meg hadde det såg ganske godt ud. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Slik at det ikke er noe bakvegg på kassa? Vil det ikke skrangle og riste i karroseriet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hei! Enten kan du dempe bakveggen med asfaltmatter/dempematter, eller skru en plate på veggen først og bygge resten ut fra den. Det er litt arbeid, men alt går. Du kan også lage en kasse på hver side som ligger på gulvet, under sete og går litt oppover bakveggen og mont forst. over den. Ellers får du lage vegger og ramme til høyt. og fram med glassfiber matte og polyster og sette i gang med støping. Lykke til..... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Du støydemper jo bilen me noice killer (som er til støydemping av bil inv med anlegg), så har du bare frontplate. Det funker helt fint det. :D Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Om jeg skal lage noe av det som er på bilde blir det vel en kasse inni. Tenkte bare å lage en kasse i MDF som så ligger med noe dempningsgreier rundt hele mellom karosseriet, men klart det er nok ikke noe pes å bruke det som er sveisa som en "kasse" Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg