JuB Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Hei, har en Corrado g60, slit litt med at den ytterste mutteren løsner. Så det vibrere i hele bilen, dette har skjedd endel ganger, så får et par dager siden brukt jeg locktite. Men dette funket ikke heller.. Så er det noen som har bedre forslag? Vet at den skal klinkes, men dette hjelper heller ikke stor, kanskje klinke enda harderer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Stram godt til, å klink den SKIKKELIG ned i hakket. Snap Drive gjorde ikke dette skikkelig til meg etter en 4-hjulskontroll, holdt på å miste både hjul og bremser angry Locktite går vel, men husk at det kan være greit å få opp igjen ved en senere annledning Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 det skal ikke være nødvendig med loctite, husk at alle anleggsflater må være helt rene...... mutteren skal strammes med 265Nm Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg