mortenste Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 har fått en sånn bærbar dvd-spiler også lurte jeg på om. er det bare å sette lydledning i utaket bak cd-spilleren får å få lyd gjennom den,eller må jeg ha ekstern forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by mortenste har fått en sånn bærbar dvd-spiler også lurte jeg på om. er det bare å sette lydledning i utaket bak cd-spilleren får å få lyd gjennom den,eller må jeg ha ekstern forsterker? lyden kjører du på aux in på spilleren..:) har du pioneer bruker du ip bus in og en ip rca...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 har bare ut utgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Da kan du bruke en fm modulator(?) Tror det heter det. Den kobler du til dvdspilleren og så sender den signaler som du mottar på cdspilleren ved å bruke radiodelen. Sikkert noen andre her som kan forklare litt mere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 noen som kan forklare litt næmere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=15107044&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=5&Catg=11384 På linken finner du en sånn jeg tenkte på. står en del info der også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 jeg har en bra fm transmitter som du kobler inn på antenneledningen i bilen din, da får du kraftigere signal og bedre lyd. si ifra viss du er interessert Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hva slags pris hadde du tenkt for den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by mortenste hva slags pris hadde du tenkt for den da? 470,- Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg