Gå til innhold

BeemerZ1: Project Blue Diamond

Ranger emnet


BeemerZ1

Anbefalte innlegg

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, nå har det blitt en stund siden igjen...

Går sakte men sikkert fremover, men lite har skjedd i vinter pga litt lav temp til å drive med kompositter.

Holder fortsatt på med høyttaler-greiene, har lagt et lag med sparkel/polyester-mix. Så nå nærmer det seg forhåpentligvis lakkering etter hvert.

Skal prøve å komme med en bildeoppdatering etter hvert når det begynner å nærme seg noe :)

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Aiaiai, har sittet her i en time nå og lest igjennom hele tråden, så kommer jeg til den bomslutten her :P

 

Jaja, stilig prosjekt du har hatt pågående siste 5 årene :P

 

Det eneste jeg lurer på(offtopic er): Ser du har lakkert diskantene(det egenproduserte ved dem); Hvilken lakkode brukte du? eller bare sprayboks?

 

Har en 3'er med akkurat samme farge som du har, men lurer på hvilken lakk kode den har. Bulka her i vinter, og skaffa meg ny fanger på huggeren, men i sort. Så tenkte jeg kunne spørre deg om du hadde peiling på koden :)

 

til sist, igjen: stilig prosjekt :P

Partner 1,9D -00

Passat 3B 1,8 -98
Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.

Man må være ung og dum for å bli gammel og vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå sånn det ble dessverre :(

 

Takk for det :) Ble aldri ferdig men...

Lakk-koden på bilen min er LN5Y. Har en liten boks med ferdig blandet farge om du har sprøyte.

 

Noen deler du trenger/vil ha?

Bilen går snart i bosset, så har en del her som går billig til noen som trenger det :)

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, lurer på om ikke jeg er ferdig med golfen min og. Ser ut som jeg får et greit tilbud på en Passat, så golfen blir nok byttet ut :P

 

Så skal nok ikke se bort ifra at min også havner hos Kjells biler i nærmeste fremtid :P

Kan du se for deg bilen din, og avataren min, kan lakkoden stemme? googla den just nå, og de fleste bilder med denne lakkoden var mye mørkere. Nærmest blå/lilla. :S

 

Hadde jo vært morro og prøvd og lakke skjermen og se om jeg får det til :P en gang må jo være den første (Y)

Endret av Kramer2k

Partner 1,9D -00

Passat 3B 1,8 -98
Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.

Man må være ung og dum for å bli gammel og vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Bilen selges som rep. objekt/ i deler... Gi meg en lyd om noen trenger noe 3'er Golf deler!

 

Bahhh, etter i overkant av en time med lesing ble slutten en skikkelig nedtur! : (

Tusen takk for en kjempe god oppfølging av prosjektet ditt! Her var det MYE lærerikt! Igjen tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår