la-z-boy Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Hei. Har sett gjennom de fleste sidene på nettet etter styling til audi 100 cc 1986 mod, dette er ikke bare bare å finne, derfor lurte jeg på om noen som vet hvor de selger sånt gjærne adresser og bilde av stylinga.. Mvh la-z-boy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 har ikke audispesialisten på lier toppen? jeg vet ikke helt egentli... Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by la-z-boy Hei. Har sett gjennom de fleste sidene på nettet etter styling til audi 100 cc 1986 mod, dette er ikke bare bare å finne, derfor lurte jeg på om noen som vet hvor de selger sånt gjærne adresser og bilde av stylinga.. Mvh la-z-boy Treser er et større (var iallefall) firma som har levert endel styling til gamle-Audiene, dog tror jeg ikke det er i produksjon lenger. Evt kan du jo kikke på http://www.tuningstore.no f.eks., de vet jeg har noe småtteri fra forskjellige leverandører som da kanskje har noe til 44en din. (treser er på http://www.treser.de) Det mest vanlige på disse Audiene er jo evt å modifisere hjulbuene bak ala 100 sport/200, 200 fangere, lykter og V8 baklamper, altså OEM styling. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 trenger du komplett sotede lykter eller komplett røde baklykter kan du få de importeres herfra Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg