Sea_West Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 heisann, har leget en liten airbrushmod jeg av denne A3`n, ble ganske fornøyd med resultet, har ikke gjort så mye men alt er airbrusha utenom, felger, ic og rør til ic. ble ikke så fornøyd med sideskjørtet. Det som er gjort er: - Felger - Airbrusha front - Airbrusha bad look panser?? - Sideskjørt - Sota vinduer - ic (med rør) - og airbrushasånn dere klistremerke greier hehhehe:D PS. bruker image ready ikke photoshop så det er sagt liksom:D:D:D orginalen: Modden: Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 sideskjørtet ser litt fake ut, senk opacityen på dekalen på siden så blir den kul ;) digger fronten btw: hva er forskjellen mellom airbrush og brush? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 oki, takk, ja jeg fikk ikke til sideskjørtet. Jeg vet ikke, jeg trodde at det var det samme jeg?? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Sinnsykt bra! Bare til å forandre litt på nederste delen av side skjørtet og å kanskje fjerne lista på siden, fordi da ser det mere ekte ut med dekalen og senke opacity så blir det enda bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 helt enig med de andre, men hvorfor bruker du Image Ready og ikke PS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by L-Jay btw: hva er forskjellen mellom airbrush og brush? ingenting.. brush er bare en forkortet utgave av airbrush;) har egentlig ikke så mye å legge til, annet enn du trenger refleksjoner på fronten og sideskjørtet Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by X-ecutioner helt enig med de andre, men hvorfor bruker du Image Ready og ikke PS? Enkelt og greit fordi når jeg lasta ned PS, så så jeg det lå to programmer der, og da bare åpna jeg image ready, og har vendt meg til det. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Sånn da har jeg fiksa listene og brusha nytt sideskjørt i all hast:D Det sideskjørte her ble minst like dårlig synes jeg, tror jeg skal gi meg selv ett lite kurs i brushing av sideskjørt og lære meg og være mer nøy og bruke mere tid så blir det bra, men det ble i alle fall sånn som dette etter jeg har fått fiksa noe: Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 mye bedre slik ja ;) er det bare meg eller er inter cooler'n skjev? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Det er ikke umulig at den er det;) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hehe, da var det bare meg :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Det er jo ikke bare deg da:D:D:D hehehe Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 :D hehe :D ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Den er nok skjev ja.. ser hvertfall sånn ut herfra;) men hvorfor er linjene så kantete? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Enkelt og greit fordi dette er min 4 eller 5 brusha modd, og suger derfor til og brushe, noe annet svar har ikke jeg;) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg