rakriste Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Har 3 par chrome dørhåndtak som jeg ikke trenger selv. 1 sett satt på en golf mk1 2 sett satt på audi 100 (gamle typen, dvs foran med låshull og de bak uten) om de passer rett over vet jeg ikke da jeg ikka har testet, men de ser like ut. trenger litt shining for å bli strøkne. selges samlet for 500,- OG da før du med en tube autosol (ny) ;) førstemann... SOLGT! har og en hatthylle til overs om noen trenger den er laget av dobbel finèrplate, utskåret vw logo i midten (trevirke) og plexi over og under den. det sitter 6x9" pioneer høytalere i den, men kan selges uten. den er laget for å passe i golf mk1. hatthylla løs. i bilen min for noen år siden. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 SOLGT!!! det er jeg sikker på.. kompis med oldtyskerstukresto på gang som trenger.. bekrefter dette i morra.. men om du selger dem for 500 samlet er det vel liten tvil Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 solgt mk1 håndtakene...? er veldig intr.. ;) Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg