Hans Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Legg ut noen bilder av feete/spesielle Corvetter a! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Legger inn noen av mine tidligere Corvette`r, synes selv at de var fetkiddie 1985/92 med Lt-1 og Vortech Kompressor++++ Jeg gjorde en Make over på denne var blå når jeg kjøpte den... og fylte på med litt NOS osv.. 1985 modell, den første Corvetten jeg kjøpte! ( når jeg var 19 ) Her er den 2dre Vetta jeg hadde en orginal 1990 ZR-1, en helt fantastisk bil! Må ha en ZR-1 igjen snart!!! Måtte ha med et til for flere Burnis bilder se http://www.moldestuket.com 1973 Stingray som jeg skiftet farge på b.l.a... Men nå begynner der vel å bli lei av noen av mine tidligere Corvetter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg