ragua Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Problemet er høyden da så om jeg skal snu den så vil den fremdeles bli for høy. Den passer rett og slett ikke... Slik er det bare. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Mazdafun er i utlandet for øyeblikket, men jeg har en liggende ,så jege kan ta bilde og mål av den på mandag, så kan du sjekke om den passer. Men min er ikke til salgs, du får vente til mazdafun kommer tilbake. ;) Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Høres flott ut! :) reiser mazdafun til utlandet altså? sverige å kjøpe seg bacon nå da? :P Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hehe, nei til statene tror jeg, har ikke kommet meg å ta mål ennå, skal se om jeg rekker det imorgen. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Vet du når han er tilbake i moderlandet igjen? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Nei det vet jeg ikke, her er bilder av en bf intercooler Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Nei det vet jeg ikke, men har du hvertfall bilde av en bf intercooler. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Den var liten da! :D Men sa ikke mazdafun at rørene kom ut på siden? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Kommer jo ann på hvordan du monterer den det, men begge uttakene er jo i samm ende, rørene er ca 42mm, tykkelsen er 65mm, høyden 275mm + rør, ca 370 alt i alt, og den er ca 250mm bred, visst jeg husker riktig.;) Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 ja høres bra ut. Om jeg ikke får plass til denne da gir jeg opp. :) Men den der skal jeg få mer en nok plass til! Takk for bilder og info! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Ikke 100% sikker på målene, skrev de ned igår, men glemte lappen på jobben idag. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg