turbokano Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 hei,skal koble inn en radio i bilen min,står i koblingsskjemaet at jeg må ha tenningspenning inn på den ene strømingangen,går det å koble begge på batteri +? eller må jeg ha den teningspenninga? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 den ene er gul og den andre rød stemmer det? isåfall kan du da enten velge å KUN kunne bruke spilleren når du har tenninga på eller om du vil kunne bruke spilleren uavhengig av tenning på eller ei. første alternativet betyr at du må koble den gule på f.eks en annen ledning som ikke har strøm før du skrur på tenninga... alternativ 2 betyr at du kan koble isammen rød og gul og så igjen koble batteristrøm på dem . Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Jeg synes å huske at det er den gule (tykkeste) kabelen som skal på batteriet og den røde på tenningen. Den som er sikring og en liten sort boks på, skal på batteriet. Den røde kan også kopples på batteriet men kan komme til å tømme batteriet ditt dersom du glemmer å slå AV spilleren din. Lykke til! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Den rødeledningen er skal kobles til tenningsnøkkelen på Pioneer. Det er jo ikke verre en at du kobler den til f.eks sigarettenneren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by brabus Den rødeledningen er skal kobles til tenningsnøkkelen på Pioneer. Det er jo ikke verre en at du kobler den til f.eks sigarettenneren. Det er ikke alle biler som har strøm på sigarett-tenneren når tenningen er AV. Kopple den på klokka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by Morel Det er ikke alle biler som har strøm på sigarett-tenneren når tenningen er AV. Kopple den på klokka! Hvis han kobler den til sigarettenneren så slår spilleren seg av når han slår av tenningen slik den skal gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by brabus Hvis han kobler den til sigarettenneren så slår spilleren seg av når han slår av tenningen slik den skal gjøre.. Jeg ser at det har vært lite søvn på meg i det siste. jeg bøyer meg i støvet (les:ledningsvaset) og ber så masse om unnskyldning for min sløvhet! Nå skal jeg legge meg og sove i 20 timer. Blir nok "mann" igjen i morgen ettermiddag (søndag ettermiddag). :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg