munin Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 hva trenger jeg for å få kasta den gamle fordeleren min på havet? (bortsett fra et hav, å en til å kaste, å andre morsomheter.) vil ha et nytt tenningssystem, men ikke noe annet. skal være på en bokser 6-er med forgassere. hva trenger jeg? hva koster det, hvor får jeg tak i det? Siter Porsche 911, Ford 15M RS, Suzuki vx800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 KAN kjøpe mega squirt eller ett annet datasprut. Eller så kan du kjøpe msd tenningsboks. Vurderer sånt selv, men har ikke så god greie på det enda. Er det gasser? Ettersom hva jeg har forstått finnes det jo mange forsjellige fordelere, noen fordeler bare gnist, andre har flere oppgaver osv Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Ville kjøpt en datasprut og bare droppet tilkobling av dyser jeg. Da har du i allefall muligheten for å ombestemme deg ang. forgassere. Ikke så mye dyrere det. Du vil jo helt sikkert få bedre respons og ett kraftigere register med innsprøytning da. Tror Haltech og electromotive selger bare tenningsanlegg. Søk på nett på disse to:) Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg