Kaasa Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Jeg var så uheldig at jeg klarte å ta bakakselen på rekord c min her om dagen:( også har jeg en rekord e2 som jeg holder på å hugge.. så lurer jeg på om bakakselen passer over? vis ikke så gidder jeg ikke styre å stresse med å skru den av.. har ikke garasje å stå i så må ta det ute i snøen.. det frister ikke så mye nå akkurat.. så er det noen som vet om rekord e2 86model bakakselen passer på rekord c 71model? håper noen kan hjelpe:confused: Siter Ford Mondeo 1.8 giha 98' Ford Mondeo 2.0 aut 95 volvo 245 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Har blitt fortalt at akslngen fra min rekord d passer på rekord c, og at rekord e aksling passer på min rekord d, ergo akslingen passer mest sannsynlig. men skal ikke si dette for sikkert, har bare hørt det.:) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaasa Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 jeg og har hørt at det er en mulighet for at det skal passe men er ikke sikker:S men får vel prøve da.. legge meg på snøen i morgen og skru av den på rekord e også se om dem ser like ut.. er kjedelig å ikke ha bil :( også skal jeg prøve på å få varmeapperat fra volvo 240 til å passe.. det vil vel gå det? bare legge litt lengre slanger og sånt? det er da god plass under der :D Siter Ford Mondeo 1.8 giha 98' Ford Mondeo 2.0 aut 95 volvo 245 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Går sikkert :D Har skrudd volvo varmeapparat i 4 timer i romjula, burde være heelt kurrant å sette i en c, som du sa goood plass:), det er jo ikke så veldig stort. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaasa Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Det høres helt topp ut:) da får jeg noe å drive med på nyåret:) det eneste er jo at slangene fra torpedoveggen står på feil side forhold til varmeapparatet men da er det lengre slanger :) det funker:D Siter Ford Mondeo 1.8 giha 98' Ford Mondeo 2.0 aut 95 volvo 245 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg