Mombasa Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Nå skal jeg bytte ut Planet Audio monoblokka mi, pga at denne er for liten til subbene mine... Så har jeg tengt på å kjøpe AUDISON LRx 1.400 Er det noen som har DÅRLIGE erfaringer med denne ? Eller om noen har noen bedre forsterkere til samme prisen ? Jeg har kun hørt gode ting om denne forsterkeren, så jeg vil høre deres meninger :) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 I den prisklassen der finnes en del veldig gode monoblokker. Rockford - Kicker - SS - Alpine - Audison osv. Hadde det vært opp til meg uten tvil Audison.Men det er fordi jeg har VRx 6.420. Men som sagt det er mitt valg.:D Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg