Gå til innhold

JVC CD-spiller

Ranger emnet

waxman

Anbefalte innlegg

Hei. Håper dette er rette stedet til å få litt hjelp.

Jeg har kjøpt meg en JVC CD-spiller til bilen min, men den mangler den 'boksen' bak til å smekke inn i kablene i bilen. DIN-ett-eller-annet. Og nei, spilleren er IKKE stjålet.

Det er en 16-pins sak jeg trenger. (8 oppe og 8 nede).

Hvor får man kjøpt noe slikt? Spilleren er av merke

JVC KD-MX3000R.

Fint om noen kan hjelpe.

wAxman

Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sikre stabil srømtilførsel; legg opp en 8mm2 - 10mm2 strømkabel fra batteri til spiller. Bruk samme størrelse på sikringa som det er på spillern. Sikringa plasseres så nær batteriet om mulig.

Bruk samme tykkelse på kabelen som går fra spiller til karosseri (jord), fest denne godt på et område hvor lakken er skrapt vekk og/eller i et eksisterende jordingspunkt.

Fest så spilleren til karosseriet vha skruen bak på spillern. Dette er både ok tyverisikring og jorder spillerchassiset.

En oversikt over hva som er hva i en ISO-plugg finner du her.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg forklarte meg dårlig. Dette er ikke akkurat noe jeg gjør hver dag. På tidligere stereoanlegg har jeg hatt en nabo til å hjelpe meg. Han var forøvrig norgesmester eller.no

Det jeg trenger, enkelt forklart:

- En type boks, ligner på en 'sukkerbit' som de sier på elektrospråket. Inn i den setter jeg høyttalerledningene, strøm, jording og remote fra bilen. Boksen smekker jeg rett inn i cd-spilleren. På baksiden. Så kobler jeg på antenne og dytter spilleren inn i hullet i dashen.

(Phui)

Tror jeg ringen JVC i morgen

:rolleyes:

Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider