Gå til innhold

Golf 2 1.6 kr 6000

Ranger emnet

Skillz2k

Anbefalte innlegg

HAr en golf 2 1.6 84^ som står i garasjen..

Er ikke eu ok men har vel fikset det som er på mangel lappen untatt å bytte frontrute..

Skiltene leverer jeg inn idag. Så det er ingen skyldige årsavgifter eller noe..

Bilen har ikke vinterdekk derfor får jeg ikke kjørt den noen steder så viss noen vil ha den så må de ta sjangsen på sommerdekk eller medbringe vinterdekk selv

Bilen er i ok stand og viss ingen vil ha den så lar jeg den stå til jeg har tid til å bytte ruten og kan kjøre på sommerdekk igjen

Kr 6000!

tlf 90 78 82 19

Står rett utenfor Bergen!

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er km stand på bilen? Er motor i god stand? Har nettop eu-ok en hvit Peugot 405 GRI(3-1.2005). km stand 211000. Motor og gir i serdeles god stand. Fri for rust, meget fint eksemplar. Ny bakrute er det også. Har tenkt å selge den, men er på leten etter en golf til 05 sessongen. Evt om du er int å gå ned i pris kan jeg vurdere å kjøpe den. Er ute etter en billig golf, da den ikke skal være så mye i bruk. Kun til og fra konkurannser.

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du henter den Før neste Fredag så går den for 5500 ,-

Viss ikke så tror jeg at jeg tar sjangsen på å la den stå litt å få den Eu ok selv og selger den for mere..

Motoren starter fint hver gang.. Takluken er til og med tett!! så sant du ikke kjører den i vaskemaskin!

Er litt rust nederst på dørene og litt bobler i hjulbuene. Men ingen ting alvorlig.. Er begrenser hva en kan forvente til slike summer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han bytter frontruten kan jeg vurdere et bil-bytte om han er int i det. Har ikke mer penger å legge ut desverre. Må i så tilfelle selge Peugot`en. Har Volvo, men den står pga motorprobl(el.feil). Har en jente som muligens er int i bilen, får svar i løpet av dagen. Får 10k for den, lav pris, men ok med tanke på at jeg kjøpte den for 1500:) En gammel mann som hadde kjøpt ny-bil, og ville bare kvitte seg med denne raskt. Ligger på ca 14-20k på finn.no. Bilen er totalt fri for rust:) Får se hva som skjer, SKAL uansett ha golf:)

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytte for min del er uaktuelt.. Har 3 biler så jeg må få den vekk.. den tar opp garasjen til bestefaren min og han begynner å bli irritert fordi han ikke har plass til gressklipperen sin! :D

har tilogmed et ekstra sett med interiør som følger med. Så kan en velge om en vil ha blått eller mørkt stoff i bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider