Flasher Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 HELT NY GAS Alpha X4 SOLGT! JBL forsterker Uteffekt: 2x97W RMS 4ohm. 2x145W RMS 2ohm. 1x290W RMS 4ohm bryggkopplat. Stabil i 2ohm. Övrigt: Frekvensomfång 10Hz-20kHz. Insignal 230mV-5,5v. S/N 82dBA. Mått: 295x60x313 Den som jeg har tror jeg må være modellen før denne.. fant den ikke på BRL sine sider, men sist jeg var der, så hadde de den jeg har.. denne ble kjøpt av en kompis for ca ett år siden, og han ga 2500, da var det innkjøpspris.. det skal være tilnærmet samme specs som den over.. Selges HB!! DreamTM silver 12" 2 stk NYE Slik ser dem altså ut, på baksiden gjemmer det seg en massiv magnet! Max effekten er på 600w 2 slike i bilen gir veldig bra lyd, har brukt slike bassere før.. NB: IKKE ÅPNET EMBALLASJE SOLGT! Pioneer cdspiller Type DEH-7100R SOLGT! Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 pris på dn øverste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 den er 4-5 dager gammel, så 1000kr? i allefall det jeg kunne tenkt meg, ellers selger jeg den på qxl.. må da være veldig rimelig Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 så pioneer spilleren tar ikke mp3? Hva er en grei pris på JBL forsterkeren? Jeg har en Pioneer DEH-P77MP spiller og en Sony 2 kanaler jeg skal kvitte meg med til fordel for ny spiller og ny 2 kanaler serru :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 nei, den tar ikke mp3 :( en grei pris på jbl forsterkeren er 1000kr, for den er 100% strøken, og lite brukt.. har prøvd den til å dra 2 12" gas og det gikk nokså bra.. en kamerat av meg brukte den på 2 stk jbl gt1, og det gikk veldig bra.. liten forsterker med mye futt :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 oki. vel jeg er intr. i jbl'en iallefall... må bare få solgt spillern min og forsterkeren min først.. :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 bare si fra:) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 i will :) Den bør vel dra en Alpine Type E 10" greit? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 ja, skulle da tro det? jeg vet ikke noe om det elementet men, jeg antar da det.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 pris på spiller? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Kom med bilde og info av spilleren..muligens intressert alikevel jeg gitt :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 bump Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 har sendt deg PM nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 og jeg har svart :) bump Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Gas forsterkeren, er det 4 * 100w rms eller? Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg