Hosse Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Er intressert i rimelige felger til min bil. Vinterdekk har jeg helt nye i 15", men på stålfelg. Ønsker noen rimelige felger som passer hit og som gjør seg bra på A4. Sommerdekken er nedslitte på plåtfelg, så jeg er intressert i komplette hjul. Jeg skal bara ha bilen i ett år så dekken må ikke være helt nye med andre ord. 16 - 18" er intressant. Det er prisen som avgjør. Bilder er et krav. På forhånd takk!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Selger mine momo gt2 felger, med gode sommerdekk, et er litt sideslitt pga spissingen. men ikke noe farlig eller big. Dekkene er nye i august. Dim er 215,40,16. Felgene er pene. Veldig kule felger. Selges samlet 5000,- Stått på en golf 3 gti, altså er det 5*100 og 5*108.. Noen som kunne vært interessert? Har bilde, som skal prøve og få lagt ut, men kan også sendes på mail.... Kunne dette vært noe? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Hei Passer de dekken på en A4 tror du? Send gjerne bilder:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind2 Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Nei, du må ha 5x112 til Audi A4 :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg