kzn Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 lurer på hva jeg må skru opp for å komme til å bytte fronthøyttalerne i vectra a 92.mod har skrudd opp de 3 skruene nederst på "døra" (de som har vectra skjønner meg) men det virker enda som det sitter godt fast. vil ikke bryte opp noe.. Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Damen har slik bil, jeg hadde en slik. Hvor henger du fast? Det er en "lås" på panelene der hvor låsen på selve døren ligger.... om du skjønner hvor jeg mener... Motsatt side av hengslene.. Den må ut, husker og vet faktisk ikke hvordan, jeg bare rev og slet litt, rikket litt rundt, så gikk den av. Ta av hele panelet, så kommer du til "kicker"boksen. Den løsner du, og tar av hele boksen med høytaleren mont i. Så kan du ta det med deg inn og rengjøre å sette i nye elementer. Kan være jeg sitter og tenker på feil bil, har byttet xxxxxxxxxx antall frontsett i div biler. Men syns å huske at det er det som skulle til. Har du frontsett? Har et Pioneer jeg skal selge til 1 mann med 1000,- + evt frakt( BILLIG!!! brukt SVÆRT lite! plasten på delefilterene er fortsatt på. Har lagt på "lageret" siden sommeren 03, må nesten bort snart. Kostet 2800,-). Passer i org festene på vectra`en. Diskanten går oxo i org festene med mod ringen på, delefilteret får plass i kroken på "boss-begeret" som jeg kaller det. Det er den lommen som ligger langs hele døren, ikke til noe vetig bruk. Har bygget mine i Volvoen omm til bass-kassene til 8 " elementer :) Eneste fornuftige de kansje kan være til :) Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by kzn lurer på hva jeg må skru opp for å komme til å bytte fronthøyttalerne i vectra a 92.mod har skrudd opp de 3 skruene nederst på "døra" (de som har vectra skjønner meg) men det virker enda som det sitter godt fast. vil ikke bryte opp noe.. Siden det er en opel.. så regner jeg med at det er rimelig likt festet som i min x-astra.. Du har mest sansynelig en skrue til midt på døren en plass.. i nærheten av der håndtaket du drar i når du lukker døren er.. For at ikke du skal dra dørsiden av døren når du lukker den litt hardt.. På fører siden hos meg var det også en skrue bak "speiljusteringen"... Ellers så satt det vell ca 10 clips rundt døren, på sidene og toppen av dørsiden.. Så den er fortsatt ganske hard å dra av når du har løsnet alle skruene.. Ingen fare om du ødelegger disse klipsene, du får nye på opelverksteder for ca 2-3 kr/stk.. Du BURDE ha alle.. så hvis du ødelegger noen, så ikke nøl med å kjøpe nye. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Og om ingen av desse tingene funker, så prøv med kjevlet til morra di! :) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg