prizma Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Heelt enig ;) thumpsup Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 kan du ikke bare låne de til noen andre da som kan rippe de? :P:P! så er det ikke du som har gjort no gale :P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by prizma Heelt enig ;) thumpsup Dere kan kjøpe filmene av meg på vanlig måte. Jeg har et såpass bra forhold til gutta på Select Products at jeg gidder ikke gjøre noe sånt. End of story.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Earthquake Dere kan kjøpe filmene av meg på vanlig måte. Jeg har et såpass bra forhold til gutta på Select Products at jeg gidder ikke gjøre noe sånt. End of story.... (jeg var enig med deg da) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by prizma (jeg var enig med deg da) Det er bra noen av oss oppererer på den rette siden av loven.....hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Ok skjønner det, og beklager at jeg spurte! :cool: Men hvor mye kommer dem på med frakt og slikt da? Hvis man bestiller alle eller hvis man kun tar en om gangen? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by HPfreak Ok skjønner det, og beklager at jeg spurte! :cool: Men hvor mye kommer dem på med frakt og slikt da? Hvis man bestiller alle eller hvis man kun tar en om gangen? Hele serien på 6 filmer koster kr 2895,- Filmene enkeltvis koster kr 795,- pr.stk. Det finnes to filmer til som ikke er med i "pakken", de kan kjøpes løst utenom og koster kr 795,- pr.stk. Det er ca 14 dager leveringstid. Hvis dere er en gjeng kompiser som spleiser på denne serien så kan dere evt leie de ut til andre og få igjen noe av pengene dere har investert. De er utrolig lærerike og vell verdt pengene etter min mening:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Earthquake Hele serien på 6 filmer koster kr 2895,- Filmene enkeltvis koster kr 795,- pr.stk. Det finnes to filmer til som ikke er med i "pakken", de kan kjøpes løst utenom og koster kr 795,- pr.stk. Det er ca 14 dager leveringstid. Hvis dere er en gjeng kompiser som spleiser på denne serien så kan dere evt leie de ut til andre og få igjen noe av pengene dere har investert. De er utrolig lærerike og vell verdt pengene etter min mening:D bIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIp, ulovlig å "leie" ut filmer en har kjøpt, de er kun til privat bruk, men å få litt igjenn for at konpissen skal se på de, det er dert ikke noe farlig med... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Joa men så lenge filmene blir betalt så trenger vi vel ikke å diskutere hva som skjer med dem etter på da! ;) Skal undersøke litt på hvem som kunne vært interessert og si ifra da jeg/vi skal ha dem! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 tanten til min mor sa alltid til meg :" loven er til får å brytes! bryter du den ikke er det ikke vits med politi" ;)! denne tenker jeg alltid på når jeg krysser loven ;)! hehe! er ikke dom egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 thumpsup Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Nei hva dere gjør med filmene etter dere har kjøpt dem er helt likegyldig for meg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg