Reinert A Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by prizma akkuratt slik det skal være da =P jonte; bare at der hvor du har svart farge, skal du ha en plate med MDF over hele, for å få den heelt rette flata, og trekk med stoff over, eller dra på noen lag med maling ;) nice, det er akkuratt slik jeg mente.. *stolt* Har sitti oppe hele natt , så jeg hadde ikke så mye annet å gjøre :D hehe Mvh Reinert Andersen Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Reinert A *stolt* Har sitti oppe hele natt , så jeg hadde ikke så mye annet å gjøre :D hehe Mvh Reinert Andersen Mvh Reinert Andersen haha, jeg gjør det bedre i paint btw :D:D:D *mobbe* Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 da har jeg fått bilder inn på nettet, men har ikke rukket å lage noen hjemmeside til de, men kan vertfall c bilder åssen det ble ;) home.no.net/mdill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Select Products har noen veldig bra filmer, disse gjør en ganske grundig gjennomgang av alt innen støping av glassfiber. De har egene opplæringsfilmer for Plexiglass, Kullfiber støping, Fresing av mdf, plexi m.m, Motorisering med aktuatorer o.l, det er 8 filmer totalt, finnes både i DVD og VHS. Jeg har alle disse filmene og lærte utrolig mye av å se på dem. selectproducts.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Skulle ønske att Norges Beste Bilstereo Byggere kunne startet noe kurs eller noe lignende her til lands. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Ikke for å være frekk men hvor mye kostet hele serien :D :D Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Golf4 Skulle ønske att Norges Beste Bilstereo Byggere kunne startet noe kurs eller noe lignende her til lands. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Ikke for å være frekk men hvor mye kostet hele serien :D :D Helt enig med deg, hadde vært moro å fått igang kurs i byggemåter, arbeider med mdf, plexi, glassfiber o.l Jeg mener å huske jeg betalte rundt kr 2200 for hele serien på 6 filmer, så kommer film 7 og 8 i tillegg, de koster rundt kr 600 pr.stk Alle prisene er ferdig levert på døra og det er endel i mva, frakt og toll, derfor blir prisene såpass høye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Earthquake Helt enig med deg, hadde vært moro å fått igang kurs i byggemåter, arbeider med mdf, plexi, glassfiber o.l Jeg mener å huske jeg betalte rundt kr 2200 for hele serien på 6 filmer, så kommer film 7 og 8 i tillegg, de koster rundt kr 600 pr.stk Alle prisene er ferdig levert på døra og det er endel i mva, frakt og toll, derfor blir prisene såpass høye. Det må vel være noen importører som kan dra igang noe.JA JEG SYNES DETTE ER VELDIG SYND.damndamn damndamn Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Earthquake Helt enig med deg, hadde vært moro å fått igang kurs i byggemåter, arbeider med mdf, plexi, glassfiber o.l Jeg mener å huske jeg betalte rundt kr 2200 for hele serien på 6 filmer, så kommer film 7 og 8 i tillegg, de koster rundt kr 600 pr.stk Alle prisene er ferdig levert på døra og det er endel i mva, frakt og toll, derfor blir prisene såpass høye. Du kan jo ta og rippe dem , og selge brente kopier! hehe kan jo bare ta dette på pm så er det jo vanskelig å finne ut hvem som kjøper :D synd det er så jævlig dyrt! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 ripp filmene, legg på DC, eller bare søk på DC. sikkert mange som har de.. evt, bli importør av filmene, og selg i norge... for at noen skal gidde å dra i gang noe, må folk hjelpe til, og støtte opp, samt melde seg på! og planlegge.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by prizma ripp filmene, legg på DC, eller bare søk på DC. sikkert mange som har de.. evt, bli importør av filmene, og selg i norge... Dere kan få kjøpt filmene av meg, men jeg har ikke tatt inn noe lager av disse da jeg antar de er for dyre til å selge noe mengder av. Men bestiller de gjerne hvis noen vil ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Var det ikke egen DVD for MDF bygging. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Golf4 Var det ikke egen DVD for MDF bygging. Det er ingen egen film for MDF, men de tar for seg MDF ganske grundig i den filmen som omhandler frese verktøy, der lærer man å frese i MDF og Plexi. DU finner alle filmene og bilder av dem på http://www.selectproducts.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Så du er ikke interessert i å rippe dem og selge kopier? Vet det ikke er helt bra men å gi 200$ for en film syns jeg er litt mye! Fant dem ikke på Emule! DC har jeg ikke så! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by HPfreak Så du er ikke interessert i å rippe dem og selge kopier? Vet det ikke er helt bra men å gi 200$ for en film syns jeg er litt mye! Fant dem ikke på Emule! DC har jeg ikke så! dette er ulovlig vettu. om han sier ja, så kan politiet bringe han inn, dette ville jo bli beviser nok. mannen er også så ærlig at han kan kjøpe for oss., så da synes jeg du skulle høre på mannen ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Nei, jeg gidder ikke rippe disse filmene og gjøre meg til kjeltring for noen hundrelapper. Dere kan gå sammen noen kompiser å kjøpe hele serien, så blir det ikke så mye på hver. Jeg lover deg at uansett hvor flink du er, så har du noe å lære av disse filmene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg