borabora Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Bare å melde deg inn. :) Mye treff til sommeren. Liertoppen er bra utstilllingstreff. De 17" som sitter på til vanlig er fine de. ;) Gøy kunne bruke den litt også.. :D Må gå for 19" om du skal ha felger.... Ikke sot altfor mørkt, større sjanse for å bli stoppet da. Og kan fort bli litt jalla. Politibilene er altfor mørke... ;) Ta chip, luftfilter og dump først. Så senking, eksos og felger. ;) Annen cd-spiller og litt mer bass. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Har fått tatt noen nye bilder a bilen i sommer! Har fått kjøpt meg 19" A8 felger på for sommeren, (egen tråd) Jørn[/img] [/img] Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Svart S3 er porr! Her er en kamerat sin med 18" OZ og KW justerbart. 4 stemplede Brembo monteres denne uken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 4 stemplede Brembo monteres denne uken! Ja er veldig fornøyd jeg. Men bremseoppgradering? Er vel mest for syns skyld det eller? Eller de den trimmet mye! Syntes bremsene tar godt jeg. Blir vel bare slisset brembo når jeg skal bytte skiver tenker jeg, for uttseende lissom! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Bremsene på S3 og TT 225 er crap. Jeg tror problemet er for dårlig kjøling og for dårlige calippere. Har selv oppgradert til EBC over hele linjen, men likevel misterjeg bremsene på små baner. Er nok bare Brembo som duger tenker jeg :) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 for gatebruk fungerer de bra, men noen runder på bane så begynner de å fade.. doh Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 [/img] Og på bilen! [/img] Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Ble nice det der! Vurderer å få satt på vinterdekk på S-felgene jeg også. De 205/55-16 jeg har nå ødelegger hele bilen. Blir jo borte inni hjulbua der. En annen ting, er ikke 19" hakket for stort? Blir den ikke litt "vinglete"? Regner med at jeg dytter på noen 18" med litt kant på til sommern. Innbiller meg at det blir stort nok... hehe. I hvertfall i sammenheng med senking... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 En annen ting, er ikke 19" hakket for stort? Blir den ikke litt "vinglete"? Regner med at jeg dytter på noen 18" med litt kant på til sommern. Innbiller meg at det blir stort nok... hehe. I hvertfall i sammenheng med senking... Sånn på gata å når jeg ikke kjører på bane, så er det helt greit med 19", har alltid elsket store felger, så var lissom rett føt jeg satte på 20" :fire: Hehe! Men har fasktisk vurdere og bytte ut de jeg har og kanskje få noen brede 18" som fyller ut litt mere, for er lissom litt galt innpress på de jeg har nå, så de blir stående litt langt inne i bua!! Vi får se spørs hva jeg får for A8 felgene først! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 tror RS4 18" hadde vært perfekt...! Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Her kan du se forskjell på 18" og 19". RS4 felgene er ikke akkurat brede men gir kanskje ett lite inntryk? På RS6 felgene har jeg satt på spacere, så foran så går den helt i kant til kant med skjermen.. Veit ikke om dette hjalp jeg da men :D Prøver bare å hjelpe.. Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Bytte felger eller John =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 På RS6 felgene har jeg satt på spacere, så foran så går den helt i kant til kant med skjermen.. Veit ikke om dette hjalp jeg da men :D Prøver bare å hjelpe.. NudleR dette er den beste hjelpen jeg har fått på lenge! Er faktisk veldig sugen på RS6 hadde det på gamle A4 min og kunne tenke meg det igjen! og om ikke jeg får byttet bort A8 eller solgt de felgene, så vurderer jeg spacere! Hvor mye har du "spacet" de ut? Vil ikke bytte du da NudleR?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Bytte felger eller John =P Har sendt deg SMS Marius! Kan være int dette, men ville sett bilder og litt info! Er dekka slitt og er felgene strøkne og sånn! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Fyller jo ut det lille ekstra med 19" ser jeg.. Jeg er litt fan av kant jeg da. Har lurt litt på RH Cup 8x18 foran/9x18 bak... Litt usikker på hvordan det vil bli. Nice soting NudleR! Prøve å få gjort det selv. Hvor mye ligger det på? 4000,-? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg