unreal Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hører der er snakk om at dere ikke kan lage innlegg på club-honda.org. gå heller til forum.club-honda.org da vil det fungere. Serveren vil bli jevnlig oppdatert, slik at den vil kunne dette ned inn i mellom til alle problema er løst Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 forum.club-honda.org funker ikke her nå.. Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unreal Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 nå skal det fungere Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 jepp nå funker det igjen! ;) Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicmannen Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 hva skjer??? skal det være nede i en måned til??? kommer ikke inn igjen!!! Siter -> 92 Honda Prelude x-1993 Civic Coupe Esi Us Spec x-1993 Civic Hatchback Esi x-1993 Civic Sedan DXi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Vice.President :D sa at det kom til å være ustabilt noen dager fremover nå så vi får være tolmodige! Kommer opp snart igjen sikkert ;) Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wafler Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Dere er betenkelig snare til å klage noe alldeles voldsomt når noe slikt skjer da? Husk på en ting, Henrik gjør dette på fritiden sin, han har vært sykemeldt i tillegg og det er sikkert ikke like enkelt å få tid til alt som skal gjøres midt oppi alt. Vi er vel alle enige om at litt bedre info kunne vært gitt men i såfall måtte en midlertidig http-server ha vært satt opp og dette er det ikke sikkert har vært mulig og ville i alle tilfelle har medført merarbeid. Jeg ser ingen som har vurdert den siden av saken i alle fall. Kritikken overskygger alle andre hensyn. Bli voksne og tenk litt lenger frem enn egen nesetipp så klarer vi kanskje å beholde de få ressurspersonene som gidder å drive med dette for oss. - Når man så tenker over at det er snakk om å betale bare Kr. 200,- i medlemsavgift (det er 4-5 øl en Lørdags kveld eller 5 Grandiosa dere...huff og huff) så skal dere ha rimelig dårlig råd om dette skal berettige den voldsomme kritikken. (de fleste av dere har vel råd til å ha bilen på veien eller?) Disse 200 kronene gir oss suverene rabatter på masse titalls butikker rundt om i landet, et fantastisk samhold på treff og på nett og de samme kronene holder liv i engasjementet som flere i ledelsen i klubben enda forhåpentligvis sitter igjen med. Det må da være bedre å samtykke i at vi betaler jo tross alt ikke profesjonelle bedrifter eller de frivillige i klubben for å garantere 99.99% oppetid eller annen funksjonalitet og på den måten kan vi holde medlemsavgiften på et fantastisk lavt nivå. Sånn, litt stim fra mine ører her, sorry hvis noen ble truffet midt i nesa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Prøvde å melde meg inn på club-honda forumet her da bilen er i boks :D, men når jeg skal registrere meg så må jeg se et bilde for så å skrive hva det står i det bildet. Men bildet kommer ikke opp! Det kommer et rødt kryss i stedet :/ Er det noen sjangs for at dette blir utbedret i den nærmere fremtid, kanskje webmaster der kan få nyheten overført? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 hehe, jaja nede igjen :D men men...noen som vet når siden kommer opp igjen? Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 pleier å være litt opp og ned, kommer sikkert opp igjen i løpet av dagen.. noen som vet hva alle disse probleme skyldes..? Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 tror de oppdaterer siden elr no...så de har advart at siden kom til å være nede noen ganger, men de prøvde å legge det i det tidsrommet hvor det var ferrest brukere på... Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiley87 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Faen.. får ikke til å regisrtere meg på club-honda.org... skriver inn brukernavn, passord osv.. men da jeg skal logge inn skjer det ikke noe. har ikke fått mail heller. hva kan jeg gjøre? Siter Bjørnar Trangmyr Honda Civic Coupè 1.5Lsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 bruk http://www.forum.club-honda.org i steden! Da funkere Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiley87 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 det funket:D takker så mye:D Siter Bjørnar Trangmyr Honda Civic Coupè 1.5Lsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg