HemiCuda Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Robert I rullestol? Dæven, han kjører jo utrolig bra!! Imponerende! Den commodoren der er ganske heftig.. Ford V8 maskin under panseret... En gang smalt han i siste svingen, no så salig, høyre forhjul var hevet ca en halvmeter over bakken.. Han peiste i mål på 3 hjul han! :) har du sett hvordan commodoren så ut før den ble lakkert slik den er nå??? lyseblå med rosa\oransje viper striper :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Har hvert på alle løp de siste 2 årene, så ja... Den er kulere nå... PS- De var orange! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Robert Har hvert på alle løp de siste 2 årene, så ja... Den er kulere nå... PS- De var orange! ;) orange... var det jeg trodde.... og ja den er kulere nå :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Helt vill bil! :D Men bare vent til du ser min, hehe :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Robert Helt vill bil! :D Men bare vent til du ser min, hehe :D:D:D skal du kjøre bilcross??? hvis ja skal du kjøre i Vikedal??? (det er der jeg pleier og se på løp) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Du hallo, var det ikke du som spurte meg i går om du kunne se bilder av min rosa volvo? Kommer snart... Joda, det er mulig jeg tar meg en tur ned der en gang, når vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Robert Du hallo, var det ikke du som spurte meg i går om du kunne se bilder av min rosa volvo? Kommer snart... Joda, det er mulig jeg tar meg en tur ned der en gang, når vet jeg ikke... visste ikke om du skulle kjøre bilcross med den eler ha den som gatebil skal bli rart og se en rosa 240 spinne avgårde :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Tror det blir mer gøy, enn rart da, menmen :D:D:D Gleder meg!! Dritrå bil! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Robert Tror det blir mer gøy, enn rart da, menmen :D:D:D Gleder meg!! Dritrå bil! :D hvilken motor er det du har stappa nedi fronten på den??? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Kan du lure.. :D Nei, nå er det bare en B23 helt original.. Får se om det blir mer gøy etterhvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Robert Kan du lure.. :D Nei, nå er det bare en B23 helt original.. Får se om det blir mer gøy etterhvert... *snufs* har bare en B21 jeg :( Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Jeg har 3 B23, skal selge en hvis du er interessert........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Robert Jeg har 3 B23, skal selge en hvis du er interessert........ lommeboka mi tåler ikke no sånnt enda.... men oppgradering skal det bli seinere men du skal ha takk for tilbudet :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Var no synd da.. Lommeboken min var klar for det skjønner du:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Robert Var no synd da.. Lommeboken min var klar for det skjønner du:D:D:D lommeboken er alltid klar for mere penger... men ofte så nekter den og gi dem fra seg :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg