nrd Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=629369 Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 *bump* Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 hvor mye for denne i EU godkjent tilstand? :D meget intressert :) Fiks flere bilder! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by PerryZaphire hvor mye for denne i EU godkjent tilstand? :D meget intressert :) Fiks flere bilder! skal ta den på eu-kontroll om ikke så lenge så då får vi se kor lang mangellappen blir og om det blir noe særlig mangellapp... kan fikse noen flere bilder :) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 flott :D kan du sende på mail? calibra4x4@gmail.com :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by PerryZaphire flott :D kan du sende på mail? calibra4x4@gmail.com :) det kan eg... tar gjerne et par dager. Eg har ikkje kamera så det må fruen ordne, og hun er litt opptatt for tiden :rolleyes: Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 okey... men ikke vent for lenge... må ha meg bil asap! solgte gobilen igår og har begynt å få abstinenser :| Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by PerryZaphire okey... men ikke vent for lenge... må ha meg bil asap! solgte gobilen igår og har begynt å få abstinenser :| sender hvertfall på torsdag, muligens i morgen.. Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 flott :D har veldig lyst på golf og har en 16v gti på handa men den trenger endel kjærlighet før den er kjørbar desverre... men får den veldig billig.. din derimot ser jo grei ut og virker som ett godt sted å begynne på en rå bil etterhvert :) så jeg håper du får til noe ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 ser du er fra bergen btw.... jeg bor i dombås.... mulighet for å treffes slik halvveis eller noe ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by PerryZaphire og har en 16v gti på handa men den trenger endel kjærlighet før den er kjørbar desverre... men får den veldig billig.. er det mulig å få litt info om den gti eller? er på jakt etter en billig 16v gti. du kan gjerne sende en pm så jeg ikke ødelegger helt denne tråden her.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg