Skidracer Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 takk for mange bra svar! jeg har HR 400mm nye fjører på nå. når jeg dytter bilen ned bak så lager det sånn gass/luft lyd fra demperne, dette forsvinner etter et par dumper men kommer tilbake over natta og at min er mye mykere en din JAP-power 40 cm senking... Stilig! :respect Vi har en 200sx på verkstedet nå med 40mm HR fjærer. Det fungerer utmerket med gule koni. Men vil fremdeles tro KYB demperene er bedre. De kan du også få i en litt fastere utgave en de som står originalt på bilen. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 40 cm senking... Stilig! :respect Vi har en 200sx på verkstedet nå med 40mm HR fjærer. Det fungerer utmerket med gule koni. Men vil fremdeles tro KYB demperene er bedre. De kan du også få i en litt fastere utgave en de som står originalt på bilen. noen som vet hva monroe presterer.. sånn kontra pris?? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 noen som vet hva monroe presterer.. sånn kontra pris?? Jeg vet ikke helt hva de koster, men de moroe demperene jeg hadde bak på mustangen var noe skikkelig søppel... Jeg veit de er flinke på terrengbildempere... Men de gatedemperene jeg hadde dugde bare som pynt.. Har noen billige røde koni der nå, og de var en stor forbedring.. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Grom bil du har! Fargen passet bilen helt perfekt! Kan vel kjøpe den motoren her vel? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=711519 he he kjøpte den bilen der jeg spm er vist i en post over her! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 noen som vet hva monroe presterer.. sånn kontra pris?? Monroe? Hold deg langt unna monroe. sats på KYB eller bilstein dempere steffen. jeg ble jo lovet at Monroe Reflex skulle være sportslige dempere, men de var vel like dårlige som de fra 86 som allerede satt på bilen min. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 handlet med i går -bensinpumpe, orginal 200sx pumpe som er godt for 200-220hk på det meste på 1.8l så min er jo 1.5l så den burde holde. -garret t25 (turbo) som er litt modifisert helt ny (3000km) -ic fra 200sx s13 -bensintrykk regulator (står i bilen til en annen) -diverse bend, rør, slanger o.s.v -dumpventil(har lagt ut bilde av denne før) -filter (greencotten) legger ut bilde i kveld! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Monroe? Hold deg langt unna monroe. sats på KYB eller bilstein dempere steffen. jeg ble jo lovet at Monroe Reflex skulle være sportslige dempere, men de var vel like dårlige som de fra 86 som allerede satt på bilen min. sytes bilen din ble stiv med de demprene jeg da men! hvor kjøpte du dine henrik? hvor selger de de andre du nevnte! Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Gidder du å ta mål av IC'n også? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Gidder du å ta mål av IC'n også? ja det skal jeg... du kan kjøpe den IC av meg for 500+klossene? skal legge ut bilder i kveld kansje Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 handlet med i går -bensinpumpe, orginal 200sx pumpe som er godt for 200-220hk på det meste på 1.8l så min er jo 1.5l så den burde holde. -garret t25 (turbo) som er litt modifisert helt ny (3000km) -ic fra 200sx s13 -bensintrykk regulator (står i bilen til en annen) -diverse bend, rør, slanger o.s.v -dumpventil(har lagt ut bilde av denne før) -filter (greencotten) legger ut bilde i kveld! bensintrykk regulator bensinpumpe Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ser bra ut detta! Mye "fornuftig" tuning. Turboen ser flott ut. :D Men den s13 kjøleren er jeg litt skeptisk til. Den er flaskehals nr1 på s13.. En kompis bytta til en BMW alpina-diesel kjøler og merka stor forskjell. Den er ikke mye større i volum, men har større innganger. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ser flott ut dette Steffen. Ser du har robbet broren din for litt deler? :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ser bra ut detta! Mye "fornuftig" tuning. Turboen ser flott ut. :D Men den s13 kjøleren er jeg litt skeptisk til. Den er flaskehals nr1 på s13.. En kompis bytta til en BMW alpina-diesel kjøler og merka stor forskjell. Den er ikke mye større i volum, men har større innganger. ja men du kjønner fikk den nesten gratis sammen med bensin pumpa og bend/slanger og siden jeg er på budsjett så er den mere en bra nokk intill videre... henter GTT motoren min i morra så da blir det saker! gleder meg til og bygge. :naaaws Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 ja men du kjønner fikk den nesten gratis sammen med bensin pumpa og bend/slanger og siden jeg er på budsjett så er den mere en bra nokk intill videre... henter GTT motoren min i morra så da blir det saker! gleder meg til og bygge. :naaaws Ah.. Da forstår jeg!m'm Den er jo fin å teste med da! Du får gi et skrik om du vil ha alpinakjøleren. Den er til salgs. God til ca 300hk Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ah.. Da forstår jeg!m'm Den er jo fin å teste med da! Du får gi et skrik om du vil ha alpinakjøleren. Den er til salgs. God til ca 300hk pris? bilde? inganger? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg