Morten N Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Steffen: Stemmer det, noe forrige eier satt på. Bare å ta av,evt sette på noen andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Steffen: Stemmer det, noe forrige eier satt på. Bare å ta av,evt sette på noen andre. beklager ikke innteresse vis de ikke er skal billige! send svar i PM Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 et lite bilde av bilen jeg skal hente.. ser ikke så bra ut der akkuratt men når jeg henter den kommer det masse mere bilder Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 også skaffet meg filter og dump ventil.. alle ting må skaffes he he he.. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hei. Fin bil! Syns din montering av seter var smart. Hvor får man tak i slike aluminium plater som du har brukt og hvor tjukke er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Har du tenkt å trylle litt med luftmengdemåleren? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 får ikke opp et eneste bilde av kjerra di jeg. Noe galt med photobucket? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Har du tenkt å trylle litt med luftmengdemåleren? hva mener du?? ja photobucket er nede Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 "A blow off valve vented to atmosphere on an E15ET will bleed air from the intake after its delivery through the AFM. This leads to over-fueling (running rich), as fuel is injected for air which has been metered but has been vented through the valve before injection occurs." Så sant du ikke bruker resirkulerende dumpventil. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 helt vanlig det da.. å ha dump ventil og luftmengdemåler... fleste merker det ikke.. men hvis man kjører litt hardt hender det at det spytter litt flammer å slikt ved girskifte.. pga den får litt mer bensin en luft.. funker som regel veldig bra.. Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hei. Fin bil!Syns din montering av seter var smart. Hvor får man tak i slike aluminium plater som du har brukt og hvor tjukke er det? det er noe pappa hadde fra jobben... de er ca 3mm! det er ramme verk under stolen til og støtte opp Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 "A blow off valve vented to atmosphere on an E15ET will bleed air from the intake after its delivery through the AFM. This leads to over-fueling (running rich), as fuel is injected for air which has been metered but has been vented through the valve before injection occurs." Så sant du ikke bruker resirkulerende dumpventil. på norsk betyr det at den kommer til og gi den bensin også etter jeg har slept gassen?? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Motoren får bensin for luft som har blitt "dumpet av". Jeg hadde også planer om dumpventil da jeg fikk tak i E15ET, men avbestilte den. Tror også min får nok bensin som den gjør. Men det hadde vært morsomt å prøvd da. Jeg fikk aldri gjort det. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venator Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hva må man gjøre for å se de photo bucket bildene. SKAL de komme opp av seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hva må man gjøre for å se de photo bucket bildene. SKAL de komme opp av seg selv. Han må slette noen bilder fra sin Photobucket.com konto. Enten det eller så må du bli betalende medlem der. tror neppe photobucket er nede for mine bilder er oppe å går sombrero Er du på utkikk etter større turbo? kan tråle litt gjennom vw audi club forumet steffen. ligger nesten alltids noen godbiter til salgs der :) Edit: turbo snurrbo Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg