MacSi Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by red-5 Holder på å montere en 13.3" i bilen til en kunde av Bilstereo Experten i skien. Det blir ikke helt slik jeg kommer til å gjøre det i min bil, men det er slik han ville ha det. Kan jeg spørre hvaslags farge det er på bilen som skal ha inn den der? :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 bruker høytaler frontstoff og polyester fra biltema for å lage formen, så støper jeg med glassfiber på innsiden av formen og sparkler til slutt. skjermen på bildet skal inn i en sort BMW 325 Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 doh Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by ZombiE doh ??? Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by Jonte Hvor mye kostet en slik Polsko som det der? Mobilsentrum selger slike, da i Gull Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 sjekk nyeste amcar neon prosjekt der Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Jeg kommer nok til og legge ut flere bilder av den Bmw`n med 13,3" skjermen. bare jeg blir litt mere inn i systemet her.og når ting begynner og komme på plass. :) Skal bli morro og se når neon blir ferdig *sykt prosjekt* kommer til og slå hjerte ditt i utakt!:D Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Hei! Kult prosjekt........ Hva slags forst. og front sett skal det i bilen ?? Lykke til... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by red-5 ??? Jeg trodde den kondensatoren din var forsterkeren... Hehe :rolleyes: :D Men der lærte vi noe nytt der å... Skal du fortsatt ha 2 forsterkere? Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 jeg har et magnat extrema fontsett nå. men kommer til å bygge slik at jeg lett kan bytte ut frontsett, for å prøve litt forskjellige ting. har to stk. magnat combat 2000 forsterkere som blir byttet ut med JL audio forsterkere etterhvert. en stk 500/5 og en 1000/1. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by red-5 jeg har et magnat extrema fontsett nå. men kommer til å bygge slik at jeg lett kan bytte ut frontsett, for å prøve litt forskjellige ting. har to stk. magnat combat 2000 forsterkere som blir byttet ut med JL audio forsterkere etterhvert. en stk 500/5 og en 1000/1. Nå må du ikke være kjip her...;) Du burde hatt to eller tre 1000/1 for å få skikkelig liv i de subbene! Men jeg må si jeg lurer litt på hvorfor du ikke gikk for to eller tre W7 i stedet? Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by BeemerZ1 Nå må du ikke være kjip her...;) Du burde hatt to eller tre 1000/1 for å få skikkelig liv i de subbene! Men jeg må si jeg lurer litt på hvorfor du ikke gikk for to eller tre W7 i stedet? Mvh Stian Jeg burde ha vunnet i lotto i helga også;) Det er vel litt morsommere med 6 stk. 12" enn 2-3, eller? Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by red-5 Jeg burde ha vunnet i lotto i helga også;) Det er vel litt morsommere med 6 stk. 12" enn 2-3, eller? Jada, vet det ikke er billig... Etter min mening ser det vel så rått ut med 2-3 W7'er som 6 W3'er ;) De elementene er bare så feite at det er skummelt! Men 3 stk av de er jo bare sykt! De aller fleste nøyer seg meg ett slikt element. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hadde jeg kunne gjort som jeg ville, uten å tenke på penger, hadde det nok blitt 6 stk. 13w7 og 6stk1000/1. men når en er sponset må en også tenke på hva sponsoren har mest utbytte av å vise fram av produkter. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 frontsettet som skal inn i bilen i første omgang. 6" skal i sparkepanelene og 5"coax skal på dashen. Skal også prøve JL audio ZR 525 csi på dashen og 6wø nede. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg