Odd Slette Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Hei! Vil med dette ønske alle mine Kunder, Bilstereo folk, Forhandlere og Bilforumet.net brukere. En God Jul og Ett Godt År. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Jeg kaster meg på, med det samme! Det ble noe mer engasjerende dette forholdet jeg har fått med bilforumet.net og dets brukere enn jeg hadde trodd. Allikevel er jeg takknemlig for alle de kontakter jeg har fått og sender en STOR Julehilsen til alle de som måtte føle seg "truffet". Trekker fram Mr.SQ som jeg håper jeg vil få et fruktbart samarbeide med, og deg, trådstarter, Odd Slette. Du og jeg har en plan! ;) God Jul & Godt Nytt År alle sammen! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Hel MAX, Pål..................... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 hellothere Håper å treffe mange av forum brukere på Emma neste år. God Jul og Godt Nytt År fra Golf 4. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 God jul jo! ;) Kanskje vi sees da Golf4! :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Henger meg på juletråden og ønsker dere alle en fin tid med ribbe, lutefisk, torsk, smalahove og hva nå dere enn spiser i jula yummy :) Ha en lydhør jul akkompagnert av lystige klunk fra akevitt og konjakkflasker :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Ja. GOD JUL!!! Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 god jewl ja :) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Tror neste sesong i EMMA blir en av de hardere! Er mange bra biler på gang.... :) Stå på gutta!!! :D gOD JUL OG GODT NYTTÅR TIL ALLE KJENTE OG UKJENTE!!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Det var selgeren som har bra grep om kundekretsen sin, det. :) Forøvrig skal det sies God Jul og Godt Nytt År til deg og samtlige av forumets brukere! Dere er gode å ha i blant! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Får vel senden en liten god jul og godt nytt års hilsen til alle kundene og forhandlerne mine jeg også. OG så klart en hilsen til alle dere som ikke er kundene og forhandlerne mine :D (men det kan man jo endre på neste år:D ) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg