Turborace Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Som overskriften tilsier, en orginal BMW E-36 windshot (vindaviser). To små hull, ellers i bra stand! Pris 1500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Turborace Som overskriften tilsier, en orginal BMW E-36 windshot (vindaviser). To små hull, ellers i bra stand! Pris 1500 Interessant :) Bilder? Pris diskuterbar? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turborace Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Kan prøve å få knipsa noen bilder. imorgen Prisen er ikke veldig diskuterbar da jeg fikk veldig mange henvendelser forrige gang jeg annonserte den (valgte da å beholde bilen og dermed windshoten, men nå er bilen solgt:) Veldig mye mer behagelig å kjøre toppløs når man har en slik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Turborace Kan prøve å få knipsa noen bilder. imorgen Prisen er ikke veldig diskuterbar da jeg fikk veldig mange henvendelser forrige gang jeg annonserte den (valgte da å beholde bilen og dermed windshoten, men nå er bilen solgt:) Veldig mye mer behagelig å kjøre toppløs når man har en slik.. Bilder? Send meg de på jontepop@online.no - Denne bruker å gå for 1000lappen brukt har jeg merka, jeg kan gi deg det.. Okei? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrine Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 jeg kjøper den for 1300 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrine Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 du kan kontakte meg på trine_88_13@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 sjekk datoen på tråden du Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg