vwgti16v Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by pelsen Når jeg fyller på kondensfjærner i tanken, må jeg altid bruke kondensfjærner hvergang jeg fyller bensin? Har hørt noe snakk om det der.. neitakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Rens fordeler, prøv evt å skifte plugger \ pluggkabler (hvis de ikke er nye da..) Kanskje skifte fordelerlokk og rotor? Jeg har ikke så innmari peil, men jeg vet hva bekjente har gjort for å få vekk problemer som høres like ut som dine! Kondensfjerner kan være en ting det og, prøv litt forskjellig. Kanskje du blir en erfaring eller 2 rikere. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Fyllte på STP injection cleaner ,, føler at det hjaøp ganske mye .. I hvertfall etter å ha kjørt et stykke så ble bilen helt fin, turtellern lå død på 800 omd på tomgang . Blir spennede og se hvordan den er når motoren er kald .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Nå har jeg prøv Injection cleaner og kondensfjerner ,, det hjalp ikke .. Bilen går som sagt bra når den er varm , men når den er kald er skada.. Jobber mye omdagen så har ikke mye tid til mekking , men kunne tenke meg å få fikset dette .. Begynner å bli lei av det .. Flere tips ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by lars-frr Nå har jeg prøv Injection cleaner og kondensfjerner ,, det hjalp ikke .. Bilen går som sagt bra når den er varm , men når den er kald er skada.. Jobber mye omdagen så har ikke mye tid til mekking , men kunne tenke meg å få fikset dette .. Begynner å bli lei av det .. Flere tips ? AKKURAT det samme er det på min! Er DRITT lei for å si det mildt, går konge når den er varm, men sliter litt på høyt turtall og.. En som fortalte meg at det nok var tenningsfeil.. så.. BIL TIL SALGS! :P Je hater å mekke.. sett meg lei.. hehe.. blir en luggum 3r nå. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 sjekk sikringsrekka. hadde lign. prob. på golfen m 1.6 og der var d en sikring som hadde gått. Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 samme driten her , når jeg starter bilen , og det har vært minusgrader ute kvelden før , så starter den og gå på litt under 1000 rpm ! vist jeg lar den stå helt stille uten å røre gassen så slåkner den .. etter 2 minutters kjøring er alt bra , humm , kan ikke være noe gale med choken da ? skal jo automatisk gå oppi en 2000 rpm elns Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by RoBeRt0 samme driten her , når jeg starter bilen , og det har vært minusgrader ute kvelden før , så starter den og gå på litt under 1000 rpm ! vist jeg lar den stå helt stille uten å røre gassen så slåkner den .. etter 2 minutters kjøring er alt bra , humm , kan ikke være noe gale med choken da ? skal jo automatisk gå oppi en 2000 rpm elns alt jeg veit at nå er je dritt lei.. :P hehe.. så jeg kvitter meg med min, selges i deler elns.. ingen har ennå budt det jeg vil ha for den, bare sykt under ASSHOLES! heehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Selge rally fronte ? Send meg pm .. Ikke svar her :) Ikke noen salgs tråd ,, dette er vinterdritt tråden :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 har samma vinterdritt problemet jeg også. når motoren er kald. må jeg gi ekstra gass for å ikke kvæle motoren når jeg setter i gang. er jo automat choke på den, så kan det være at den gir motoren for mye bensin så den ikke klarer å svelge unna? er vel litt rart det også for vil vel tro at det er det returslangen er til Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Det som er merkelig er at nå er bilen min helt fin i gjen .. Går i bølger dette.. Fylte på med alt av kondensfjern l.l.. Funket ikke med det første i hvertfall ,, det er vel 2 uker siden ejg fyllte på nå.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg