CrZyWiz Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Da mitt nåværende batteri i BMWn er gåent,så skal jeg kjøpe ett nytt,hvilket vil dere anbefale? skal bygge litt stereo etterhvert. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Whey, gå for Rocket batteri. jeg har et i bilen min og det er jeg veeeeldig fornøyd med. Du får bedre specs enn stinger til en MYE billigere penge! se http://www.restyle.no og få en pris der! Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 yellow top fra optima eller odyssey 1700 hvis jeg ikke husker feil.. priser får du sikker av de selger det Daft Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 snakket med autod på forumet han har masse til veldig gode priser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Odyssey vil jeg anbefale..:) send mail eller pm så skal jeg fikse en pris til deg..:) anders@caan.no er litt skeptisk til spec på de rocket batteriene...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Er det sånn man feirer Jula på Elverum.hehehehe.:cocain: Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Golf4 Er det sånn man feirer Jula på Elverum.hehehehe.:cocain: jepp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
restyle Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Global batteriene er bra :) Kjøp de hos meg (Restyle) eller hos f.eks. Perel Import... Siter Mvh Ole Johan / Re:style - 41448000 http://www.restyle.no - post@restyle.no Re:style - bilstereo, styling & performance til de fleste biler. Åpent tir-fre 14-18, torsdag 14-20 og etter avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by restyle Global batteriene er bra :) Kjøp de hos meg (Restyle) eller hos f.eks. Perel Import... :aug: Salgsmetoden din er litt for drøy for meg.Har du lest web siden nøye angående Global mot Stinger. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
restyle Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Golf4 :aug: Salgsmetoden din er litt for drøy for meg.Har du lest web siden nøye angående Global mot Stinger. Klart jeg har lest siden min nøye, er jo jeg som har skrevet det. Er bare sannheten - man kunne gjøre liknende sammenlikninger av f.eks. Optima mot Stinger... De fleste som kjøper disse batteriene sammenlikner dem nemlig med Stinger sine batterier.. Siter Mvh Ole Johan / Re:style - 41448000 http://www.restyle.no - post@restyle.no Re:style - bilstereo, styling & performance til de fleste biler. Åpent tir-fre 14-18, torsdag 14-20 og etter avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 :anger: Global mot Stinger samme fabrikk men BEDRE materiale på Global.For meg er det som om Audison putter samme materiale i VRx serien i LRx serien men til billigere penge. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Det som står oppgitt på globalbatteriet er kortslutnigsstrømmen, (voldsomt høy) det står ikke oppgitt hos odyssey de oppgir det batteriet klarer å levere i 5sek, det er kansje litt mer realistisk, f.eks pc 1700 gir 1700a i 5 sek, garantert. hvor mye gir optima gul...... 850a......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
restyle Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Jeg skal få tak i 5-sek peak'ene til dere jeg, så blir dere alle sammen glade og kjøper en hel haug av batterier, OK? Siter Mvh Ole Johan / Re:style - 41448000 http://www.restyle.no - post@restyle.no Re:style - bilstereo, styling & performance til de fleste biler. Åpent tir-fre 14-18, torsdag 14-20 og etter avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by restyle Jeg skal få tak i 5-sek peak'ene til dere jeg, så blir dere alle sammen glade og kjøper en hel haug av batterier, OK? :peace: Off topic for meg.Har avtale med autod på ODESSEY. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Jeg er ute etter noe som ikke koster skjorta. Hva koster global batteriene? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg