Hawk1 Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Jeg er ganske nye her på forumet og jeg har ikke de helt enorme kunnskapene, men kan en del og lærer jo en del her. Først av alt lurer jeg på hvordan jeg legger ut bilde av golfen min på profilen >_< Så lurer jeg på om det er noen som har montert konisk luftfilter før, og om jeg kan bli forklart evt. vist bilder av framgangsmåten. Er usikker på hvordan jeg skal fjærne det gamle filteret, siden det er et område som er ukjent for meg. Siter Golf II 1,8 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Hei.. Hvordan Golf2 er det du har da? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawk1 Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 86 mod. 1,8 syncro. Siter Golf II 1,8 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 VIL ha syncro jeg og :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawk1 Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Er sinnsykt gøy ja ;) Litt kjipt at drivknutene på golf II generellt er ganske dårlige. Skal ikke så mye til før de blir ødelagt. Firtrekksystemet på golf II er gammelt og ganske spesiellt, det er laget for å komme seg opp bakker, ikke for å ligge brett med :P Siter Golf II 1,8 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Er fortsatt mye artigere enn med forhjulstrekk da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Har lurt litt på dette jeg også... Må man gjøre noe annet med luftfilterboksen enn å ta ut filteret? Har også lest at man må tette kaldstartslangen, da man bare skal ha et rør til filteret. (Hvis ikke går ikke lufta fra motoren gjennom noe filter.) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Skjønner ikke hvorfor alle skal ha cone filter, bedre med innsats. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Jeg er ganske nye her på forumet og jeg har ikke de helt enorme kunnskapene, men kan en del og lærer jo en del her. Først av alt lurer jeg på hvordan jeg legger ut bilde av golfen min på profilen >_< Så lurer jeg på om det er noen som har montert konisk luftfilter før, og om jeg kan bli forklart evt. vist bilder av framgangsmåten. Er usikker på hvordan jeg skal fjærne det gamle filteret, siden det er et område som er ukjent for meg. For og legge ut bilde, så kommer det ann på hvilken bil og farge du har... det er umulig å legge ut bilder av røde golfer her...du har sikkert ikke sett så mange av de her:P men de sorte er greie å legge opp bilde av.. du må bare ha en norgespakke.. Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawk1 Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Skjønner ikke helt... :P Vil bare ha slik at bilen min vises under nicket når jeg poster en reply eller ny tråd. Siter Golf II 1,8 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg