Daft Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 hei folkens jeg har kommet opp i lite luxus problem.. jeg er i tvil på vilket compo sett jeg skal velge sett 1: Alpine spX-107r 4" + diskant sett 2: Amega Q-comp4 4" + diskant det også det sitter RF fnq1414 der pr.dags dato... PS: andre merker er ikke aktuelt pr. nå Daft Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Jeg hadde valgt Amega Q Comp. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Det er ikke 177R du mener. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 nei det 3 typer av de spx- 177r---6-1/2 137r---5-1/4 107r---4" Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Sorry. Trodde det var skrive feil.Sorry. Tv boden på Svinesund skrøt veldig av Amega. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Amega har meget bra elementer. Har hørt et par 4" sett i kamerater sine bile, og det spiller ganske bra til å være såpass små høyttalere. Liker Focal'ene mine bedre, men de er mer behagelige å høre på en Focal 165V2 (pga en litt påtrengende diskant). Testet også anlegget i BMW 850'en som stod på TV-boden. Det var en skikkelig opplevelse... Der var det 4 sett 5 1/4" Amega-sett i fordørene, Alpine F1 Status, og 2 RF RFP2212 subber i båndpass (:( ) Eneste som skuffet der var at subbene var en smule upresise, men trøkket veide nesten opp for dette. Helt villt så rått de midbassene spilte! Rock smallt skikkelig :D Likevel mener jeg det anlegget kostet unødvendig mange penger i forhold til lyden. Men det er jo mest på grunn av F1. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by BeemerZ1 ] 2 RF RFP2212 subber i båndpass (:( ) Eneste som skuffet der var at subbene var en smule upresise, men trøkket veide nesten opp for dette. Helt villt så rått de midbassene spilte! Rock smallt skikkelig :D Er ikke RF subber i den nå lenger, byttet ut med noe annet, MTX kanskje, husker ikke helt.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Zetec Er ikke RF subber i den nå lenger, byttet ut med noe annet, MTX kanskje, husker ikke helt.. Så bilen overlevde brannen?? Ikke sett den siden jeg, men er jo ikke der så ofte... MTX gjør ikke akkurat saken noe særlig bedre :rolleyes: Kanskje på lydtrykket, men tvilsomt ellers. Annen kasse ville nok ha gjort underverker uansett. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by BeemerZ1 Så bilen overlevde brannen?? Ikke sett den siden jeg, men er jo ikke der så ofte... MTX gjør ikke akkurat saken noe særlig bedre :rolleyes: Kanskje på lydtrykket, men tvilsomt ellers. Annen kasse ville nok ha gjort underverker uansett. Den må jo ha overlevd, var hvertfall totalrenovert da, er oransje nå.. Men det du beskriver med 4x5,25" i dørene osv er jo fortsatt sånn det var før.. MTX gjør ikke saken bedre nei, var stort sett sånn buldrebass. Var jo trøkk da, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg