Flasher Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Noen som har noen skjørt liggendes, som går an å modifisere til å passe en omega? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 hm.. SKJØRTER finnes ikke i ordboka.... er dette et verb eller?. Verb = gjøre ord. Etter min halv lange karierre som utlending i norge har jeg fått med meg at SKJØRTER som du kaller det i flertall fortsatt kalles SKJØRT..... akkurat som dekk...... ikke heter dekker..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Tape-R Etter min halv lange karierre som utlending i norge har jeg fått med meg at SKJØRTER som du kaller det i flertall fortsatt kalles SKJØRT..... Du har visst fortsatt ikke fått med deg at halvlange er et ord, ikke to. (sorry offtopic) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Oi, se der ja.. 2 svar allerede.. Nei.. Såklart.. Bare spam, pga en norskfeil.. Tape-r: Takker så meget for dette ass, var virkelig schpaa.. Skal nok hjelpe deg tilbake en gang også ass.. Dritnice Duck: Right on ;) Noen ANDRE som har noen innspill? :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Tape-R hm.. SKJØRTER finnes ikke i ordboka.... er dette et verb eller?. Verb = gjøre ord. Etter min halv lange karierre som utlending i norge har jeg fått med meg at SKJØRTER som du kaller det i flertall fortsatt kalles SKJØRT..... akkurat som dekk...... ikke heter dekker..... Er du den rette til å klage på grammatikken til andre her? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 bump Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg