Cchris Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hehe.. skjønner at det ikke er det letteste i verden. Men du får si ifra hvis du skal nedover en gang da :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 jessda...de skal ej jere ja Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Blir til at jeg bruker den på jordet, men den er mulig at jeg selger deler til våren, hvis noen er intressert da. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 kan hende ej er interisert i div døre,sjermer,bagasjelåk..om de er heile ettepå da=)? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by volvo264 kan hende ej er interisert i div døre,sjermer,bagasjelåk..om de er heile ettepå da=)? Det er greit.. Har ingen planer om å bulke den enda! ;) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 okej, den er grei du..berre å sende PM når du er klar for å selge deler=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by volvo264 okej, den er grei du..berre å sende PM når du er klar for å selge deler=) Jepp.. Kommer til å si i fra her når jeg er ferdig med den. Så da blir det delesalg hvis det ikke har skjedd noe uventet. :rolleyes: :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg