volvo264 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 ka e minste prisen på bilen? kor holder du til? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by volvo264 ka e minste prisen på bilen? kor holder du til? Et bud hadde vært fint. Holder til i Åmot hvis det sier deg noe. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 nei, desverre. sei mej ikkje so mykje, hehe.. ka fylke de ligge i da? 2500kr + - for bilen? va mykje lakk rust på bilen.. men er på jakt etter en sølv delebil da vertfall.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by volvo264 nei, desverre. sei mej ikkje so mykje, hehe.. ka fylke de ligge i da? 2500kr + - for bilen? va mykje lakk rust på bilen.. men er på jakt etter en sølv delebil da vertfall.. Ligger i Buskerud fylke og Modum kommune. Hvis du er ute etter deler så kommer jeg nok til å selge den i deler til våren en gang tenker jeg. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 okej..kunna tenkt mej nåkren bilde av bilen heilt rundt..sjermane,dørene,bagasje låke å slikt.. kor long de blir da, få dej å til sunnmøre (ålesund) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by volvo264 okej..kunna tenkt mej nåkren bilde av bilen heilt rundt..sjermane,dørene,bagasje låke å slikt.. kor long de blir da, få dej å til sunnmøre (ålesund) Her ligger alle bildene jeg har av bilen. Her Er vel et stykke fra åmot til ålesund hvis det var det du mente. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 dei viktigaste delane ej trenge, ser bra ut på bilde.. kan gi dej 2500kr for bilen, trenger: fronten å sjermane på bilen listeverket bagasje låk litt interiør eller du kan få 1500kr kontant + 1500kr i vrakpant på en bil ej har ståanes no, skal på fyllinga neste veke.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 En ting jeg lurer på.. Åssen skal du få henta bilen nå du bor så langt unna? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 om de blir at ej kjøpe den...so finne vi ut alltis nåke=) men ka adressa di er sånn heilt på tuppen..prøve å finne framm kor du bor på ett kart på nette:P hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Bare søk på postnr. 3340 Åmot i buskerud du. (tettsted) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 wow!! bor du so longt nedi lande du kjøme? blir litt langt då ja Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by volvo264 wow!! bor du so longt nedi lande du kjøme? blir litt langt då ja Hehe.. ja, tenkte at det ville bli litt langt :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hmm..ej som håpet på å kansje få men ny delebil eller nye dela:( blir no for stort å sende deler også da.. veit du om en måte å frakte på? en billig? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by volvo264 hmm..ej som håpet på å kansje få men ny delebil eller nye dela:( blir no for stort å sende deler også da.. veit du om en måte å frakte på? en billig? Aner ikke... Hvis du ikke kjenner noen som er her nede, som kan hente delene for deg? :rolleyes: :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 nei ej veit ikkje heilt...men men, må vell prøve å finne mej en anna sølv delebil da=( litt vanskeli å fåtaki for tida Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg